Weer mamma

Hallo allemaal

Ik heb al heel vaak op deze site gekeken voor tips. Ik vind het altijd fijn als blijkt dat mijn probleem vaak een probleem van vele van jullie is. Dan lijkt het allemaal wel mee te vallen gelukkig.

Ik heb al een dochter van bijna 8 jaar en ben wel stukken minder onzeker als toen zij een baby was maar toch vergeet je ook een heleboel dingen weer.

Nanik is alweer bijna 6 maanden. Ik ben niet zo’n baby mamma maar geniet er gelukkig nu meer van als bij mijn andere dochter toen.

Doei
Bianca

welkom op de site.

ik kan me voorstellen dat het bij de 2de makkelijker is als bij de eerste.
toen lieke geboren werd was ik ook onzeker. Ik denk nu al als er een tweede komt zou ik al dingen anders doen als dat ik ze nu gedaan heb en lieke is nog maar 2 maandjes.
maar ach dat zal bij vele wel zo zijn.

ik ben trouwens gytha getrouwd met dennis en hebben 1 dochter lieke

veel plezier hier

groetjes Gytha

Hoi Bianca!

Welkom op de site en leuk dat je je even voorstelt, lijkt me zo raar als mensen alleen maar kijken wat anderen schrijven en zelf nooit iets invullen.
Ik ben Inge, 32 jaar, getrouwd met John en mama van Zoë.

Groetjes,
Inge

Hoi Bianca,

Welkom bij ikkeben.
Ik ben Vanessa 30 jaar en moeder van Senna.
We zullen elkaar vast nog wel eens tegen komen op de site.

Groet Vanessa.

Nou dat onzekere blijft altijd wel een beetje. Op het moment dat ze goed kunnen praten en ze jou dus kunnen vertellen wat er is dan vind ik het makkelijker worden. Nu doe je vaak maar wat ja toch.

Ik heb er ff een andere foto opgezet van de meiden samen. Ik ben tenslotte mamma van 2.

Doei
Bianca