Weer koorts

pffffff vrijdag was ze al hangerig,en moe…zaterdag middag viel ze aan de eethoek zo in slaap en gisterenmiddag ineens hoge koorts

of het nu de griep is ik weet het niet,ze hoest wel ineens,en klaagd over hoofdpijn

meiden ik wil zon en snel ook,want vind het niet alleen rot voor kaitlyn zelf word ik nu ook erg depri ervan

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Jee, lekker dan!
Zielig hoor, geef haar maar weer een hele dikke knuffff (ik vind trouwens wel dat ze erg vaak ziek is )
Steef begon gisterenavond ook weer te hoesten terwijl hij net van de bronchitis af is, zucht.
Vandaag maar eens zien hoe het op school gegaan is.
Ik wil OOK DE ZON!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Oh heeft ze de griep?! ze treft het ook niet
de laatste tijd.
Ruben is de ene dag wel snotterig en de andere weer niet
de griep heeft tot nu toe nog nooit helemaal bij hem
doorgezet.
ik hoop dat je meisje zich snel weer wat fitter voelt

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

jaaaa!! we willen zon!!

maar die arme kaitlyn zeg… weer ziek

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

meissie leg nu op bed met 40 koorts,ze puft en ze kreunt de hele ochtend al,weet met haar eigen geen weg,zo zielig

of het nu griep is ik weet het niet hoor,maar een maand geleden was ze ook ziek,maarja dat was met spugen nu niet

ze eet nu ook niet,drinken moet ik aandringen en dan neemt ze een klein slokje water meer niet

Bianca,Dylan & Kaitlyn

prinses,dat is het hem dat wilt ze zelfs niet,en we hadden toevallig zaterdag waterijsjes gehaald en ze verheugde zich er al op,maar nee ze hoeft niet

en paramolletje krijg ik er niet in bij haar,staat ze te kokhalsen,zetpil ook niet dan heb ik 3 sterke mannen nodig

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Lust ze al die paracetamolletjes niet?
Niet met pepermunt smaak en niet met sinaasappelsmaak?
Lastig…Steef is er ook niet gek op maar als ik hem dan voorstel om maar een zetpil te geven dan kiest hij eieren voor zijn geld (hier ook 3 sterke mannen nodig voor een zetpil…net als koorts meten…)
Maar hoe gaat het nu dan met haar?

Gewijzigd door - Bieb op 28 Mar 2006 08:01:25

nee helemaal niks bieb erg he,gisteren avond had ze ruim 40 koorts heb ik zetpil gedaan,ze was zo duf en afwezig dat ze niet eens haar eigen verzette

ga nu naar ha toe,wantze heb rechts onder in buik pijn en ze hebben wel eens meer gedacht aan blindedarm dus moest om 09.15 melden bij de arts,is gelukkig maar 5 min rijden,maar ze loop ook niet en voor mij moeilijk ik mag niet tillen dus ze strompelt echt zielig gewoon…

heb de buggy maar uit de schuur gehaald kan ze daar ff in

houd jullie op de hoogte

Bianca,Dylan & Kaitlyn

nou ha geweest,ze heeft geirriteerde darmen en een fikse virus van 1 van de tig griepen die heerst

zodra ze niet meer reageerd of buikkramp word erger dan contact opnemen om langs te komen

gelukkig geen blindedarm

ze slaapt momenteel veel telkens haze slaapjes van 15 min maar ze rust wel op die manier

dus zover weer een update van kaitlyn

Bianca,Dylan & Kaitlyn

och och het arme meisje…
heeel veel beterschap Kaitlyn!!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Och, kleintje toch… Stephan merkte het met bijna 41 graden idd ook niet, die zetpil.
Ik hoop echt dat ze heeeeeeeeeel gauw weer opknapt hoor!

ach jeetje, nog een ziek meiske ? Hier loopt er al weer eentje lekker te tutten en te doen. Je hebt ook sinaspril vloeibaar ( in smaakjes ) misschien wil dat wel.
Een dikke knuf voor je meiske hoor !

hoe is het nu met kailyn ,gaat het een beetje sterkte en betetrschap

groetjes marielle mama van
10-10-01

kaitlyn beterschap
ik hoop dat het vandaag weer
wat beter met je gaat.

groetjes katinka

zo me meissie knapt weer op gelukkig…

woensdag had ik verse spinazie gemaakt,zei eet maar ff wat word je lekker fit van,nou 2 hapjes en ze hoefde niet meer…

gisteren heeft ze een halve boterham op en net bij me moeder had ze er 2 op wel zonder korstjes maar ze heb weer wat gegeten

ben wel net met haar naar buiten gegaaan,kleine boodschap gedaan,toen zag ze hollandse aardbeien mama mag ik die,zeg nou vooruit,is alleen maar goed pffff krengen zijn duur maar het bakkie is nu bijna leeg

ze heb weer praatjes en is weer volop aan het knutselen

nu weer ff goed vetmesten want ze is 2 kilo afgevallen en weegt nu maar weer 15 kilo

dus maandag weer naar school,probeer maar eerst een ochtendje wilt ze smidddags ook dan mag ze anders nog ff de middagen thuis tot ze echt goed fit is

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn