Weer koorts/dokter geweest

pffffff word er niet goed van hoor,kaitlyn weer koorts…

vannmorgen wilde ze al niet eten,dat komt wel meer voor hoor,dus ja zoek je niet veel achter,na me werk zijn we nog weg geweest heef tze nog nieuwe knuffel gehad en thuis ze gaat op de ban ken val in slaapt,en dan zie je al die rode koontjes he,toen ze wakker was gloeide ze weer helemaal en ja hoor 39.5 pfffffffffffffff

ze is al vanaf september aan het sulkkelen die arme stakker,ga toch eens langs de huisarts ermee,want lijk me ook niet goed steeds om de maand 2 maanden ziek met hoge koorts

Gewijzigd door - bianca4 op 28 Feb 2005 12:49:36

Nee, dat klinkt niet lekker.

Doet me herinneren aan Stephan.
Die had dat een jaar geleden.
Om de 6 weken ofzo had hij hoge koorts. Maar verder had hij dan niks en het duurde vaak maar 1 hooguit 2 dagen.

Sommige mensen zeiden toen dat het met groei-spurten te maken kon hebben…

Maar ja, Stephan was toen 2 (2,5) jaar.
Kaitlyn is al ouder.

Ik weet niet of je nog ongeveer weet wanneer ze steeds ziek was, maar anders zou ik een lijstje maken en daarmee naar de huisarts gaan.
Want ik vind het niet normaal klinken hoor!
En zo sneu voor Kaitlyn ook

Succes!

Groetjes, mamma van Stephan

ja, ik heb tenminste nog kindjes die het kunnen hebben die koorts maar jij hebt zo’n sprietje als dochter, die kan zo niet eens weerstand opbouwen, doe haar maar een dikke knuffel van victor

groetjes Kim, mama van

en

Ohhhhhhhhhh gossie wat sneu, zo kan ze ook niet aansterken. Ben benieuwd wat de huisarts zal zeggen. Sterkte en natuurlijk een dikke knuffel voor dr.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

nou de koorts is gebleven ze is dus goed ziek pffff word er zelf zo moe van hoor…

zo 2 weken geleden had ik ook topic met ziek of over vermoeid he,maar sinds die tijd is ze aan het sukkelen.

in september is ze begonnen,toen zei ik al tegen een moeder op school nou kan me lol op tot de lente want vroege ziek blijven kwakkelen ggrrrr had ik maar niks gezegd.

2 weken later was ze weer ziek weer ff rust en weer ziek ook 2 weken tussen,november is ze goed door gekomen en december is ze toen weer zo ziek geweest.

en eigenlijk heb ze heel januari gesukkeld.

morgen bel ik gewoon op naar de ha

Nou zeg, da’s balen!!!
Had gehoopt dat het alleen gisteren zou zijn, maar niet dus.
Ben erg benieuwd wat de huisarts morgen zegt!

Gewijzigd door - Bieb op 27 Feb 2005 10:12:21

Ohhhhhhhh gossie wat sneu zeg !!! Een nog dikkere knuffel van mij hoor en dan maar gauw naar de huisarts morgen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Arme meid, ik hoop dat ze zich gauw weer lekker voelt.

Groetjes SeeSeeEm, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

de koorts blijft nog steeds hoor pffffff de zetpillen helpen niet

vanmiddag ietsjes gezakt naar 39.5 ff in bad gedaan vond ze zelf wel heerlijk

daarna viel ze als een blok in slaap en heeft bijna heel de middag geslapen en af en toe kwam ze op en dan stapte ze snel haar bedje weer in op de bank.

op zich heeft ze wel praatjes en dan ineens is ze zielig en knerpt ze

hoop alleen dat ze vanacht blijft slapen,omdat ze overdag veel geslapen heeft.

alle knufffels heb ik gegevn hoor hoop dat ze er snel van opknapt

Jee zeg, als het met zetpillen maar zakt naar 39,5 (!)

Ik zou echt ff langs je huisarts gaan morgen hoor.
Zo vaak ziek lijkt me toch ook niet gezond.

nou vanmorgen kon gelijk terecht echt me mond viel open,dus ik moest in 20 minuten me kind aankleden en de auto krabben,maar goed gehaald hoor…

kaitlyn heeft gelukkig niks ernstig,alles klinkt goed en mooi,waarschijnlijk heb ze 2 weken geleden wel een lichte oorontsteeking gehad waarschijnlijk was dat dus die dag met koorts en kombi over vermoeidheid.

ze heeft steeds kinderziektes,dus als er 1 maar ziek is en zei is net beter heeft ze het,dus als ze zeg maar volgende week weer op en top fit is en 1 in haar klas heeft de griep dan heeft kaitlyn het ook…

je kan er niks aan doen zegt hij,komt vaker voor maar je hoort er weinog van.

alleeen als ze koorts heeft en verders niet verkouden of wat dan ook moet ik aan de bel trekken,dan kan er wat anders zijn,maar voorlopig is ze gewoon gezond.

fijn is anders maar je hebt nu in ieder geval een oordeel van een deskundige en haar goed in de gaten houden doe je toch al

groetjes Kim, mama van

en

Nou, dat was wat ik eigenlijk zo ongeveer wilde antwoorden

't is natuurlijk niet echt prettig dat ze zo snel ziek is (vind het persoonlijk niet echt “normaal” klinken maar goed, een huisarts zal dat wel weten).
Verder zou ik lekker op blijven letten (maar dat doe je idd al) en ik zou echt data’s gaan opschrijven.
Van wanneer ze ziek is en wat ze dan had.
Klinkt misschien overdreven en je moet het uiteraard zelf weten maar mocht je toch ooit eens doorgestuurd worden of je vind het zelf gewoon TE worden…dan heb je het voor jezelf op papier.
Want echt, je vergeet de data’s op een gegeven moment (ik had dat met Stephan’s vele oorontstekingen toen ook, en met mijn eigen gedoe toen)

Beterschap voor Kaitlyn!!!