ik vraag tot op de dag van vandaag me eigen af,wat die mensen nou echt bezielen zeg!
Hoe laag kunnen ze zijn om een klein kindje te pakken
Moeten ze bij iemand van hun eigen lengte en leeftijd doen,echt te triest voor woorden dat moeder lief hier niets aan gedaan heeft,ik zal toch echt een honkbal knuppel of ijzeren pan pakken en die man zijn hersens hebben ingeslagen.
Want wie aan mijn kind komt komt aan mij!
Zo had die vrouw dus ook moeten denken,het lijkt mij dat elke vrouw toch de moederinstinkt heeft om haar kind te beschermen,ik heb ook een vriend gehad,en die heeft `1 keer mijn kind een klap gegeven,nou echt die heeft echt moeten vluchten want ik heb hem een paar stompen gegeven en het gelijk beeindigt in de relatie,en ook de vader van Nick op de hoogte gebracht en die heeft het hem ook laten voelen,sorry hoor.
Voor het taal gebruik in het schrijven,maar ik maak me zo boos als ik weer hoort dat een stiefvader zijn stiefkind erg mishandeld waaraan het ook nog eens sterft,
Het liefst pak ik die man nu beet en martel ik hem helemaal totdat hij echt door heeft hoeveel pijn hij dat kind heeft gedaan.
Maar dat de mensen om het kind heen dit ook laten gebeuren en er niks aan wordt gedaan dat vind ik ook erg.
Ik stop nu want ik wordt steeds bozer als ik hierover schrijft
Groetjes Bianca
Gewijzigd door - Bibi op 19 Apr 2005 10:02:42