Weer kindje tot dood toe mishandeld!

Ik weet niet of jullie het gezien hebben op aktienieuws vanavond, maar er is weer een kindje (3 jaar) tot de dood toe mishandeld in Duitsland!!
De stiefvader heeft het kindje enkele dagen gemarteld en de moeder stond erbij en keek er naar (als ik het zo mag zeggen) Zij is een illegale Poolse en durfde dus niet naar de politie te stappen.
Ze hebben het kindje uit eindelijk voor dood achter gelaten in een toilet van een ziekenhuis, helaas is het kindje enkele uren later overleden aan haar verwondingen.

Wat mensen hier toe drijft zullen wij waarschijnlijk nooit begrijpen,maar ik vond toch dat ik er maar weer even een topic aan moest spenderen!!

Walgelijk gewoon!!

Om van te kotsen (zacht uitgedrukt)
Ziek zijn ze…dat soort monsters die een kind zo martelen

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 18 Mar 2005 21:25:44

ik heb er geen woorden voor ,als je dat doet zitten er heleboel steken bij je los .geen kinderen meer laten krijgen wat een stelletje …arme arme kind ,geef het dan aan iemand die geen kinderen kan krijgen maar ga het niet dood martelen

groetjes marielle mama van tanja

Sorry ik heb er geen woorden voor!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ik kan me dr zo verschrikkelijk boos om maken. Weet je wat het is … ? Ergens gebeurd op dit moment vast nog zoiets dergelijks,maar dat weet je gewoon niet en al zou je het weten dan nog kan zo`n kindje niet zomaar met je mee (inhakend op het gevoel ,kom maar lekker met mij mee)zodat je het iets beters bieden kan.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

ik word hier zo kwaad over he,ik kan dit niet begrijpen dat het gebeurd echt geen woorden voor

die mensen moet ik niet tegen komen want echt ben dan in alle staten grrrr

Wat afgrijselijk weer zeg. Ongelovelijk dat mensen zulke erge en nog ergere dingen kunnen doen met kinderen.

Talitha, 7 jaar (8 october 1997)
Joshua, 3 jaar 22 April 2001

Ik vind het verschrikkelijk om zoiets te horen. Ik heb men kindje moeten afgeven omdat het bij de bevalling zuurstoftekort gehad heeft. Hij heeft uiteindelijk dan toch nog 11dagen geleefd. Daar is de gynaecoloog volledig in de fout gegaan want ze heeft zelfs toegegeven als ze vroeger een keizersnede gedaan had dat men zoontje erdoor had gekomen, maar ja wat ben je daarmee, daar krijg je hem niet mee terug. Als je dan zo’n verhalen hoort dan denk je zoiets mag dan kinderen hebben en ik die 9maanden naar men kindje heb uitgezien mag hem niet houden

Verschrikkelijk zeg
Ziek word je ervan
Je moet juist blij zijn als je kinderen kan krijgen
Er zijn mensen waar het niet bij lukt
Bah bah
Zit me echt kwaad te maken hier oo wat zou ik zo vent graag tegen komen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

ik vraag tot op de dag van vandaag me eigen af,wat die mensen nou echt bezielen zeg!
Hoe laag kunnen ze zijn om een klein kindje te pakken
Moeten ze bij iemand van hun eigen lengte en leeftijd doen,echt te triest voor woorden dat moeder lief hier niets aan gedaan heeft,ik zal toch echt een honkbal knuppel of ijzeren pan pakken en die man zijn hersens hebben ingeslagen.
Want wie aan mijn kind komt komt aan mij!
Zo had die vrouw dus ook moeten denken,het lijkt mij dat elke vrouw toch de moederinstinkt heeft om haar kind te beschermen,ik heb ook een vriend gehad,en die heeft `1 keer mijn kind een klap gegeven,nou echt die heeft echt moeten vluchten want ik heb hem een paar stompen gegeven en het gelijk beeindigt in de relatie,en ook de vader van Nick op de hoogte gebracht en die heeft het hem ook laten voelen,sorry hoor.

Voor het taal gebruik in het schrijven,maar ik maak me zo boos als ik weer hoort dat een stiefvader zijn stiefkind erg mishandeld waaraan het ook nog eens sterft,
Het liefst pak ik die man nu beet en martel ik hem helemaal totdat hij echt door heeft hoeveel pijn hij dat kind heeft gedaan.

Maar dat de mensen om het kind heen dit ook laten gebeuren en er niks aan wordt gedaan dat vind ik ook erg.

Ik stop nu want ik wordt steeds bozer als ik hierover schrijft

Groetjes Bianca

Gewijzigd door - Bibi op 19 Apr 2005 10:02:42

Ja, op zich denk ik dat veel mensen die vent wel zouden willen tegenkomen.
Ik sta alleen niet voor mezelf in als ik hem zie

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Gewijzigd door - Bieb op 19 Apr 2005 11:40:25

Bieb,hou je dan nog wat over zodat wij hem dan ook nog iets kunnen aandoen?
hihihi.
Als je de klus dan al hebt geklaard hebben wij hier allemaal niks meer om als boksbal te gebruiken.

Groetjes bianca

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.