Weer heelhuids terug

Daar ben ik dan weer. We zijn de nacht van Woensdag op Donderdag weer teruggekomen. Reis is goedgegaan, wel erg lang, maar ja dat hoort erbij.

Was alleen niet de vakantie waar je op hoopt. We kwamen op Vrijdag avond aan. En op Zondagmiddag moest Alan met mijn schoonvader naar het ziekenhuis. Hij was helemaal niet goed, eigenlijk al langer niet, maar ja dat wisten wij niet. Mijn schioonvader zelf had zoiets van, nou ja, ik word ouder, dus heb weleens klachten. OP Zondagmiddag werd het steeds erger, gelukkig waren ze toen al in het ziekenhuis. Alan is met zijn ouders erheen gegaan. Ergens in het begin van de avond hebben ze een CT Scan gedaan en daar kwam uit, dat hij erg veel vocht in zijn hoofd had. En er zat iets in zijn hoofd, ze dachten aan een anurisme (spelling). Hij is die avond laat nog geopereerd om een drain aan te brengen. De volgende ochtend een MRI, om te kijken wat er nou precies zat. En het bleek een cyste te zijn, maar wel erg diep. Hij was Maandags al weer heel goed, niet meer in de war en geen hoofdpijn en nekpijn meer en goed te spreken. Maar hij moest natuurlijk geopereerd worden aan die cyste. Dat is die vrijdag gebeurt.

Het gaat nu goed met hem, heeft nog wel kortgeheugen verlies en is erg emotioneel geworden. MAar hij mag voorlopig niet werken en geloof ik 1 jaar geen auto rijden.

Vanaf die zondag tot en met vorige week Donderdag, is Alan op een paar dagen na, minstens 1 keer per dag naar het ziekenhuis geweest op bezoek, met zijn moeder en/of Oma, en ik ben ook een paar keer geweest. Dus Alan is niet echt uitgerust deze vakantie, is eerder nog moeier teruggekomen. Wel goed natuurlijk dat we er waren, maar ook jammer dat dit heeft moeten gebeuren.

We hebben op zich ook nog wel een leuke tijd gehad. Zijn een paar dagen bij vrienden geweest en ook nog bij wat andere familie/vrienden op bezoek en hier en daar een dagje uit of middagje.

Hoop dat het volgend jaar beter is. Ze komen wel in Oktober naar ons toe. Eerst zou alleen mijn schoonmoeder en een tante komen, is al geboekt, maar waarschijnlijk komt mijn schoonvader nu ook.

jee carina .jammer dat de vakantie zo is gelopen .maar toch gelukkig dat jullie er waren .wie weet wat er anders had gebeurt .hoop dat allan nog vrij heeft dat hij toch een beetje bij kan komen .heel veel sterkte en beterschap voor je schoonvader

groetjes marielle mama van
10-10-01

tjonge wat een vakantie, wel fijn inderdaad dat jullie dan wel daar waren, maar toch. Nou nu maar gauw uitrusten dus en ik hoop dat jullie wel wat leuke foto`s hebben gemaakt hoor !
Sterkte met je schoonvader !