Weer gyn geweest

zie hier alleen mijn naam nog maar staan dus zat er ff aan te dnken maar niks te zeggen jullie horgen het toch wel, maar ja heb geen zin alles 4 keer te vertellen dus doe het toch maar ff zo,

we gaan dus voor een stuitbevalling, ze heeft de keus aan ons over gelaten, nou dat had ik al vertelt wat ik wilde, dus dat was niet moeilijk, volgende week weer een echo om te kijken hoe groot de uk dan is dat is erg belanrijk te weten met een stuit bevalling uk mag niet te groot zijn maar daar ben ik niet zo bang voor. met een keizersnee hadden ze het over 2 wk gehaalt maar nu mag het gewoon zelf beslissen waneer het wil komen hoop maar dat uk niet te lang wacht want peet moet wel geopereerd worden en hoop dan weer de oude te zijn nou ja de oude in elk geval weer dingen zelf te kunnen doen… maar ja das ff afwachten verder was alles goed was goed ingedaalt dus helaas kon niet meer geprobeerd worden te draaien, maar daar in tegen hoef ik me geen zorgen te maken mocht het nu komen en mijn water breekt dat ik gelijk moet gaan liggen maar kan gewoon door lopen, wel moet ik dan gelijk naar het ziekenhuis en mag dan niet meer wachten op de weeen… nou dat was het weer

Gr Tries

jeetje zeg,nou meis heel veel sterkte met de bevalling n idd hoop dat het niet lang opzich laat wachten.

en heb ik wat gemist dat peet geopereerd moet worden???

groetjes bianca

ja jij lag heerlijk op het strand bianca waarschijnlijk, peet heeft dubbele hernia
dus dat komt lekker uit met triesje die nog drie weken moet
Meis, ik wens je heeeel veel succes
en ben er dat weet je!Kom ook gewoon kraamhulp spelen

Kussies

Hoi Triesje,

Heeeeel veel suc6 natuurlijk weer he! Ben benieuwd wanneer Bebe van plan is zich aan te dienen. Als we nu eens met zijn allen héél hard roepen?? Ik ga weer ff verder, kwam echt speciaal kijken hoe het bij gyn geweest was, Veronica zit in een laagje water met badschuim te “zwemmen”, dus moet er weer vandoor.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

jeetje dubble hernia poe hee

nou heel veelsterkte gewenst

groetjes bianca

Voor het geval ik nog met mijn kont(je) in turkije zit, wens ik je alvast heel veel succes!! Meis ga ervoor wat je beslissing ook word/is!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi Tries,

Heel veel geluk alvast! Het lijkt me een moeilijke keuze om te maken. Ik zal voor je duimen dat ukkie lekker snel komt en niet zo groot is.

Weten jullie wanneer Peet geopereerd moet worden of staat hij op een wachtlijst?

Voor jullie allebei een dikke knuffel…

Groetjes Marielle

de operatie zal in oktober zijn…

volgende week weer praten met de gyn want ik weet het weer ff niet pfffff

Liefs Tries

Hoi Tries,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je twijfeld. Het is ook echt een super moeilijke keuze om te maken. Het heeft allebei z’n voor- en nadelen en risico’s… Ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat ik zou doen als ik in jouw schoenen zou staan. In mijn situatie zou ik zeker voor een ks gaan maar ja, die van mij wegen zeker 8 pond dus dat is niet te vergelijken.

Ik hoop dat het gesprek met de gyn je steun kan geven.

Liefs, Marielle