Anna is vandaag weer bij het cb geweest. alles is weer goed en ze doet het prima. Zo’n 12kg en 340gr en 85 cm! Een echte topmeid! We zijn super trots!
Weer goedgekeurd!
Hoi,
toch weer heerlijk he als ze weer zijn goed gekeurd.
Ik vind het eigenlijk wel raar dat ze tussen het tweede en vierde jaar zo weinig worden gezien. Ik bedoel het hoeft voormij echt niet elke twee maanden ofzo maar hier zit er een jaar tussen. Vind ik best lang. Je mag wel komen op het spreek uur hoor. Maar ik had graag nog een controle tussen door. het eerste jaar worden ze zo intensief gecontroleerd en daarn mag je het uitzoeken zeg maar. Ik vind opvoeden soms erg moeilijk en ben ook onzeker over haar voortgang. En ik heb dan wel vergelijkings materiaal bij mijn broers en zussen maar dat is toch anders.,het is niet je eigen kind.
ookal zit ze op de psz en wordt ze daar in de gaten gehouden echt een gesprek na een half jaar ofzo heb je niet met hun. Alleen als het echt mis is of gaat krijg je een gesprek.
maar goed heerlijk dat ze goedgekeurd is
groetjes
groetjes
lon106
Natuurlijk wilde ze niet alles doen wat ze van Anna vroegen, moest ze lopen, gaat ze alleen maar kruipen!!!
Maar we zijn wel erg trots! Toch leuk dat iemand anders het zegt.
Fijn dat alles weer geodgekeurd is!
Wij mogen over twee weken weer wegen. Het is dan bijna 4 maanden geleden dat ze gewogen en gemeten is. Door de gipsbroek was dit erg lastig. Vrijdag gaat de gipsbroek eraf en dan wegen en meten maar!!
liefs Tams