Weer ff een foto van onze kanjer in feeststemming!

Eventjes showen met ons vrolijke mannetje hoor!
Deze foto is gemaakt op oudjaarsdag en hij was helemaal in feeststemming door zijn speciale “feest-overhemd” !

Die oranje mond komt van de paprika chips waar hij echt helemaal gek op is!

P.S. Sorry! Foto beetje groot uitgevallen!

Gewijzigd door - Bieb op 06 Jan 2004 21:04:56

Gewijzigd door - Bieb op 07 Jan 2004 14:49:37

wouwwwwwwwwwwww wat een bink al weer joh gaaf die blouse

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

Wat wordt ie groooooooooot!!!
Het blijft een lekker ventje bieb!

Groetjes Mim

wat een lekker mannetje zeg.
en echt vertederend dat rode mondje.

Deze foto is gemaakt op oudjaarsdag.
Speciaal voor de kids hebben we om 19.00 uur al wat vuurwerk afgestoken.
Stephan ging eerst buiten kijken maar na de eerste knallen vond hij het achter het raam toch veiliger
Wel riep hij steeds heel enthousiast: Ja, ja, BOEM !!!
Voor herhaling vatbaar dus!

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 07 Jan 2004 14:54:38

Hoi Bieb.
Hier is ons feestvarken.Hij had er echt zin in het straalt eraf vindt je niet?

help, zie alleen maar een kruisje staan!

Wat een knapperd in zijn mooie feestblouse! Leuk hoor. Veronica zat de hele avond in spanning, tot we naar buiten mochten… Bang joh hahahha. En trouwens, niet eens ten onrechte, want het dak had hier door een vuurpijl in de fik gestaan! Nu wonen wij een flatgebouw, maar er is maar 1 woning boven ons (en we wonen op een hoek, dus niet veel last van buren haha), maar precies daar boven was het! En ik heb NIETS gemerkt!!! 4 brandweerauto’s waren er. Nu had ik toevallig een ooronsteking die nacht en hoorde ik ook niet veel, maar het schijnt dat bijna niemand in het gebouw het wist… Gek hoor. 1 van de brandweermannen, is de vader van een meisje uit Veronica dr klas. De moeder van dat meisje wilde me al bellen, maar ze hoorde dat de brand al snel geblusd was. Wat een sensatie he? Dus dat kindertjes bang zijn voor vuurwerk, is eigenlijk maar goed…

groetjes Monique