Weer even foto's

want oei wat smelt ik

oeps 1 vergeten

Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 29 Dec 2002 19:52:06

Wat een mooie koppies zeg, kan me voorstellen dat je smelt ja. Wow Echt wel. zo’n zwart wit foto vind ik idd ook zo mooi. Net wat Armanda al zegt, geniet nog lekker van die babytijd, maar dat weet je wel he, dat dat zo snel gaat. Die meid van mij is alweer bijna 2,hmmm en de kriebels voor de 2 die kriebelen zooooo…
Liefs Carolientje

Dank u Dank u hahaha ohhh wat ben je altijd trots he als je het van een ander hoort hihi

gelijk nog maar 1 bij gedaan, ik moet zeggen het was echt heel leuk jordy zo trots op zijn broer dat hij echt zat te slijmen met hem ahahah echt heel gaaf… alleen zoooo duur dat ik ga een curcus volgen en een spiegel reflex camera kopen heb het altijd heel leuk gevonden fofo’s te maken dat ga er maar eens wat meer mee doen lijkt me gaaf, alleen eerst een nieuwe cv want die is echt aan het overlijden en die dingen zijn me toch duur pfffffff ben er bijna in gebleven

Tries

Hahahaha Tries, ik geloof het best. Wij moeten er hier ook een keer aan geloven. Wil er eigenlijk nog niet aan denken.

En jeetje wat een mooie foto’s. Vooral die bovenste, daar staat Jordy echt trots op met zijn broertje!!!

Groetjes Miriam

mooiiiiiiiiiiiiiiii die 2 samen op de foto en idd de eertse die zwart witte is echt heel mooi
zo trots hij zit daar met zijn broertje

groetjes bianca

sorry was er nog een vergeten nou zijn ze het echt allemaal

hihihi

Liefs Tries

Wat een schatje op die foto zeg, echt zo’n lekkere Baby… Een lust om naar te kijken…

Liefs Carolientje
mama van Michaëla (13.1.2001)

Hahaha ochhh lieffff

Tries