Hallo iedereen,
Ja sorry als ik weer een vraag over slapen heb, maar ik maak me toch nogal wat zorgen.
Mijn zoontje is op dit moment 11 maanden oud. Hij slaapt van 19.00 uur tot en met 6.00 uur in de ochtend. Daarna leg ik hem rond 10.00 uur in bed, omdat hij eerder niet wil slapen. Hij slaapt dan maximaal tot 12 uur, soms tot 11 uur. Maar dan blijft tot hij weer naar bed gaat wakker. Het maakt niet uit of ik hem nou rond 15.00 uur in bed stop, voor een korte slaapje of rond 16.00 uur. Meneer blijft lekker wakker en sleept dan met zijn knuffeltjes in bed. Dit gaat al een week zo.
Hij laat merken dat hij er niet mee zit ofzo. Hij is gewoon vrolijk en gelukkig niet hangerig of huilerig. Eten en drinken krijg ik er gewoon in. En het naar bed gaan heb ik ook geen problemen meer mee. (hij had een periode waar hij ineens keihard begon te schreeuwen en huilen, maar dat is na twee dagen al zowat verlopen, omdat ik er niet op in ging).
Wat vinden jullie hiervan? Kan het zijn dat mijn kind gewoon een wakker persoon is. Hij is verder hardstikke gezond, groeit hard, is vrolijk, eet zijn eten en drinkt goed. Ik vind 6 a 7 uur opblijven toch best lang voor een 11 maanden oude baby. Maar goed ik weet dat sommige babies meer slapen en sommige babies meer wakker zijn… maar 6 a 7 uur rond deze leeftijd???
Alvast bedankt voor de reacties