Sorry, ben ik weer met een vraag over de laatste fles!
Ik wil gaan proberen om de laatste fles te minderen, kijken of dat werkt. Ik durf 'm niet ineens weg te laten, bang dat mijn zoontje 's nachts wakker wordt. Over het algemeen wordt hij rond 6 uur wakker, dus als hij dat ook zou worden zonder laatste fles zou dat perfect zijn! Hoe ga ik dat aanpakken? De tijd steeds meer naar voren schuiven of de hoeveelheid steeds minderen? Of allebei? Gisteren hebben we om 22.15 uur 170 ml met 5,5 schepjes gegeven (normaal om 22.30 uur 180 met 6 schepjes). Hij werd vanmorgen gewoon normale tijd wakker, wel weer vroeg, maar dat is normaal voor hem. Hij is dan niet aan het huilen omdat hij honger heeft, maar hij is gewoon wakker! Vroege vogel, denk ik dan maar! Wij worden ook op een bepaalde tijd wakker, zonder honger te hebben, dus kindjes hebben waarschijnlijk ook een beetje een vaste tijd, denk ik…
Maar goed, hoe ga ik die fles minderen? Wij moeten hem altijd wakker maken rond dat tijdstip. Van het CB kreeg ik het advies om de laatste fles gewoon te laten bestaan en ergens op de dag een fles te minderen. Lijkt me lastig en volgens mij is het normaler om de laatste fles weg te laten, toch?