Weer een tul

Morgan heeft van de week een paar tullen gevonden die nog ergens lagen en nu loopt ze soms ineens met een tul in 's middags thuis. Gek genoeg legt ze hem ook zo weer opzij en als ik hem dan uit het zicht leg taalt ze er niet naar. Wat zal ik doen. Laten gaan of de tullen allemaal weghalen (behalve der bedtul).

Ze was met 9 maanden al tulvtij zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Ik zou ze weer weghalen, gehalve die in dr bed dan!
Seth taalt ook totaal niet naar zijn speen, behave als hij hem ziet.
Daarom verstop ik hem altijd.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zeg ook: weghalen. Scheelt weer straks, met afleren. Gewoon alleen voor in bed, dat zou ik doen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gewoon weer wegleggen en (net als wat de anderen zeggen) alleen nog die voor in bed Hier liggen ze ook alleen in bed, maar als oma heeft opgepast ligt er opeens eentje beneden in de kamer… (pas haalde ik er zelfs eentje uit zijn jaszak…dan weet ik dus al wat er mee gaat als zij met hem gaat wandelen… ) Hij ziet hem en benoemt hem maar hoeft hem gelukkig niet.

Ook ik zeg wehalen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik had pappa al geinstueerd vanmiddag en alles was weg toen we thuis kwam en er is ook niet naar gevraagd

Groetjes,

Michèle

Goed zo, weg ermee. En dat, terwijl wij destijds zoveel moeite hebben gedaan om leuke te vinden. Weet je nog? Via die Belgische apotheek? Waar we meteen hele dozijnen bestelden? Eva is opeens vaak haar tul kwijt in bed en dan is het grienen. Nu heb ik bij Prenatal zo’n popje gekocht waar de speen aan kan, dat ding van het Beste Idee Van Nederland. Ik heb daar al vaak naar gekeken, maar nooit gekocht. Maar nu doe ik alles voor mijn nachtrust, dus ik kocht 'm. Een rose. Eva ligt er nu mee in bed!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Ha ha ha ja net nadat ik ze gekocht had wilde ze ze niet meer hebben en gezien ze alleen met ringen hadden heb ik ze niet voor in bed. En dat poppetje vond k maar niks, te zwaar voor zo’n uk en nu heeft het geen zin want ze heeft al te veel in der bed.

Groetjes,

Michèle

Dat ding IS ook niks, maar ja, zolang Eef 'm accepteert vind ik het goed. Voor een baby is 'ie inderdaad te zwaar, misschien heeft zij er nu iets aan? We zullen het zien!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja ik hoop het voor je, heb jij ook weer wat rust. Ik moet zeggen hier is het al 2 nachten compleet stil. Zeg net tegen Mriek nu de ultieme test. Hoe lang slaapt ze als ze er niet uit hoeft van het weekend.

Groetjes,

Michèle

Nou ik las je verhaal, zo herkenbaar Jony van ruim net 2 jaar is sinds kort helemaal verlief op een knuffel “aap”. Ze heft haar eigen knuffel in bed, en die moet ook in bed blijven van haar. En nu heeft ze overdag die aap hij moet overal mee naar toe… zucht…
Greetz Cora

als ze al zolang zonder zit zou ik m gewoon weghalen,
maar ik moet eerlijk bekennen dat rico ook al een behoorlijke tijd overdag zonder tut rondloopt, maar als hij met kiezen/tanden bezig is hij er meer behoefte aan heeft,
dan krijgt hij hem ook gewoon overdag even in, gewoon omdat hem dat helpt,
hij weet ook heel goed dat als het weer beter gaat hij m niet meer krijgt, en dat kan hij ook accepteren. hij vraagt dan wel soms letterlijk: mama… TUT!'
maar goed dan leg ik uit dat dat niet nodig is en dan is het ook best

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Het wordt wel een eenzijdig antwoord, want ik zou ook zeggen tullen weghalen. Ze kan tenslotte al zolang zonder, dat het zonde zou zijn als ze nu weer begint overdag.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker