Weer een stap naar kleuter worden

Hoi,

We wilden eigenlijk nog even wachten omdat ze net best wel snel achterelkaar van de tut af is niet meer slaapt in de slaapzak , zindelijk is geworden en tussendoor toch nog een keer ziek is geweest.
Maar ze wilde het perse zelf. Ze wilde in het grote meidenbed slapen. ( dat betekende dat we het ledikant moesten ombouwen. Kan n.l. tot juniorbed) Ze was zelfs zo vastbesloten dat ze echt maar dan ook echt niet ging slapen in d’r ledikant.
Dus ik mijn schoonvader gebeld en gevraagt even te helpen met het vast houden enzo. Zal je altijd net zin is mijn man weer de hort op. Maar tijdens het ombouwen wilde ze steeds helpen en maar vragen waar is het grote meiden bed nou wij uitleggen enzv. Toen we uiteindelijk klaar waren met tig schroefjes los en vast draaien was het bed omgebouwd.

en trots dat ze was. Ze ging liggen en wilde er niet meer vanaf ondaks dat het nog geen bedtijd was.
En nu vier dagen later slaapt ze erop komt er niet vanaf tenzij wij dat zeggen. ben benieuwd of dat over een week nog is.
Dus weer een moment om trots te zijn. en te bedenken ze wordt nu wel heel erg snel groter en wijzer.

Wel raar gezicht hoor z’n laag bedje in de kamer waar eerst een hoog ledikant stond.

Nou wilde dit even delen groetjes,

lon106

Knap hoor!! Wat zullen jullie trots zijn!

Wat gaat het hard nietwaar! Wij hebben met Anna ook vaak dat ze veel meer dingen kan vandaag dan vorige week bijvoorbeeld! Prachtig om te zien en mee te maken. Elek keer weer een nieuwe fase en wij mogen erbij zijn! Als je er echt bij stil staat, is een kind niet alleen in de buik een wonder, maar ook als het zich ontwikkeld. Op zulke momenten ben je extra trots en gelukkig! Geniet er lekker van!

Hahaha leuk hoor, ze weet duidelijk wat ze wil. Daar heb ik er ook eentje van, leuk en erg handig als ze zelf aangeven hoe ze het willen. Heel knap van dr, slaap ze meissie !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

oh wat gaaf zeg, leuk als ze zelf ook zo trots zijn he

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Leuk hoor! Lekker trots zijn.

Groetekes, Sje

Geweldig Lon. En ook nog helemaal vrijwillig! Kan me voorstellen dat je trots bent!!!groetjes chantal

Chantal