Weer een rare creche, gezellig dames :(

VIDEO: Kind mishandeld op crèche PISTOIA - In Italië is veel ophef ontstaan over een video waarop is te zien hoe een leidster van een kinderdagverblijf een kind mishandelt.

Er waren al eerder veel klachten binnengekomen over kinderdagverblijf Cip & Ciop in het Toscaanse Pistoia. Kinderen huilden veel als ze thuiskwamen, aten niet meer en sliepen slecht. De politie liet daarop een camera installeren.

De uitkomsten zijn ronduit schokkend. Op de beelden is te zien hoe een meisje van net een jaar oud letterlijk met veel geweld aan het eten wordt gezet. Haar mond wordt dicht geduwd, ze wordt op haar handen geslagen en de leidster trekt aan de haren van de dreumes.

De vrouw is inmiddels opgepakt. Ook de eigenaresse van het kinderdagverblijf zit vast.

Klik hier voor de video.

Dat wil ik niet eens zien

jeetje wat ziekelijk! ik zou er niet aan moeten denken dat rico daar zat! had dr nek echt omgedraaid! erg voor die kinderen…en jeetje die ouders moeten zich ook rot voelen!
maarre ik zie geen video…en denk dat ik er ook met moeite naar zou gaan kijken als ik het al wil zien, wordt er gewoon te boos over als ik zoiets zie

Ik zie ook geen video, maar heb ook niet de behoefte zulke beelden te zien. Maak me daar ook alleen maar kwaad om. Hoe kun je zulke onschuldige kindjes zoiets aan doen, echt niet te geloven.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Godzijdank heeft de politie dit wel serieus genomen, maar ik zou graag even 5 minuutjes alleen willen met deze mensen.

Groetjes,

Michèle

Nou dan denk je toch wel 2 keer na naar welke creche je je kind stuurt! We denken allemaal ahhh wat een leuke plaats, ik vraag me toch af hoe vaak deze dingen gebeuren, dit kan namelijk best het topje van de ijsberg zijn! (hoop het niet natuurlijk)

Via de telegraaf website zag ik dit artikel (mag ik dat trouwens wel zeggen ) Als het niet mag, laat dat even weten dan haal ik het weg.

Gruwelijk. Daar zijn verder geen woorden voor.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mag je wel zeggen, we gaan er niet vanuit dat je er zelf aandelen in hebt

Maar het is ook gruwelijk en dan wordt ik pissig omdat sinterklaas niet doorgegaan in bij Morgan.

Groetjes,

Michèle

Je hoeft er het buitenland niet voor in om zoiets mee te maken hoor!
In je eigen omgeving kan het ook gebeuren!
Ik heb op een kdv gewerkt waar dit ook aan de orde was. (geen haren trekken)
Ik was de vaste inval op dat KDV en moest geregeld op die groep invallen.
Ik moest vaak veel wegslikken om niet te ontploffen zo boos ik daarover kon worden!
Ze gingen achter de kinderen staan die niet dooraten , stopte er een stuk brood of fruit in mond dicht en dichthouden tot het kind doorslikte…heel erg huilend!
VERSCHRIKKELIJK!
Op een gegeven moment heb ik het WEL gezegd dat ik het niet met hun methode eens was en natuurlijk ontkenning vanaf hun kant…en ik inval…dus hup…ONTSLAG!
Toen ben ik bij een hele grote organisatie gaan werken en heb het daar nooit meer meegemaakt!

Maar…waar dan ook…als jouw kind thuis wat loslaat dat hij/zij straf krijgt… of ze zeggen dat leidsters niet lief zijn of erg huilen of beven bij afscheid nemen, ben dan alert op die signalen!
Ook in Nederland gebeurt het hoor!
Wat ik dan ook nog eens frapant vond was dat op de tijd dat de ouder van die kinderen hun kind kwamen halen, dat dan die leidster heel leuk met die kinderen ging spelen zodat ze die leidster op dat moment weer lief vonden!

Ik wil echt niemand bang maken hoor en als jouw kind met veel plezier gaat dan hoef je je echt geen zorgen te maken maar ik weet hoe het kan gaan op een KDV.

Gr, Danielle

he, gatverdamme!

@Michele: hoezo sinterklaas niet doorgegaan?

Ze hadden 2 euro gevraagd op het kdv omdat ze sinterklaas wilde vieren, maar zowel 3 als 4 december was een van de leidsters haar zoontje ziek en op de een of andere manier kon er niks overgedragen worden (overigens is dit ook de leidster waar wij al problemen mee hebben hoor ze is lief voor morgan maar verder is het een #@!%$#$%%) maar goed omdat er niks overgedragen was is het sinterklaas ook niet doorgegaan. Ja was er gezegd misschien dat ze het maandag of dinsdag (dus gister dan wel vandaag) nog wat doen. Nou snapt morgan er niks van maar er waren kindjes die er al wel wat van mee krijgen en zo ie zo sint vieren als ie al weg is gaat er bij mij niet in.

Groetjes,

Michèle