Weer een normale ochtend na een week

HiphoiHoera, de ochtend verliep weer normaal!

Onnormaal, vanaf maandag was om 7 uuur krijsuhhh…top of the longs… flesje aanpakken maar gillen mij mij mij , luierverschonen, onmogelijk !!! ze was echt pisst offf… nie te troosten… gevolg, pa en ma om 7.15 uur beneden met kind, kind schaggie om 11.00 uur omdat ze gewoon kei moe was…

pffff…verschrikkelijk na 4 van die ochtenden mama onhandelbaar en kindlief ook hahahahaa!

maar vandaag… jieppie, ik natuurlijk op mijn uiterste tenen die kamer in, want ja dan sta ik op spanning, heb ik haar eerst dr tut gegeven, ik denk : tut in je mond ken je nie gillen, haar op schoot genomen… naar een paar aaitjes over haar bol (die nu niet hardhandig weg werden geduwt…) nam ze haar fles, heb haar ff op schoot gehouden en toen met fles en al terug in bed gelegt…denk : zal ik nu risico luierverschonen nemen, ik denk ik ga ervoor… nou ze dronk keurig door…alles weer dichtgerits, knuffel gerolen tegen fles, en tuttie gegeven, … kamer uitgeslopen, en STIL…het is dat ik geen vreugdedansje durfde te maken… maar anders had ik het ff gedaan… joehoeeeeee… dus ikke nog uurtje geslapen,

ben ik om 8 uur eruit gegaan bakkie koffie nu, en nu ontwaakt madam langzamerhand, ow wat heerlijk want de ochtende duren zolang als je wakker bent om 7 uur en vooral als dat met een luchtalarm gepaard gaat !!

Pippy is geboren 17.07.2009

Hmm mazzelaar. Hier kwamen pappa en morgan naar beneden en pappa was duidelijk nog niet wakker want muppet had der tul in en der doekjes bij zich. Zus ik zeg meteen wat is dat nou. Je zag har kijken k*t betrapt. Dus pappa zegt huh helemaal niet gezien. Drama dus want ze moesten weer naar boven. Das de regel bij ons. Tul en doekjes in bed en alleen als ze ziek is mogen ze naar beneden. Goed mevrouw zat loeisjagoo op de bank. Morgan wil je brood. NEE, morgan wil je wat drinken NEE, morgan wil je NEE. Oh was ik blij dat ik naar me werk kon en ik heb medelijden met pappa…

Groetjes,

Michèle

ook hier werden we niet wakker gegilt… heerlijk he!
echt heel fijn… ik wilde maar nie wakker worden en om 8 uur maakte papa me wakker met de mededeling dat we er maar is uit moesten gaan… rico was namelijk wakker maar hij was super rustig.
wij daarheen zit hij op de grond tussen zijn knuffels. alsof hij een kring gesprek hield

ow armapapamorgan… ja ik had het vorige week,maar toen ging papa pleite naar zijn werk, ik had voor de eerste keer weer echt een bijna jaloersgevoel…pffhh wou die dag zelf liever werken…

ow en mama rico, nou altijd goed zo’n kringgesprek smorgensvroeg hahahaha

nou ik merk het verschil zo goed, in mezelf en in haar, vanmorgen heel gezellie boodschappen aan het doen, nu zitten we aan haar tafeltje… na het stofzuigen en dweilen, zij spelend met een kassa en mama met haar laptop op zo;n handig veels te klein stoeltje… als ze nu om 12.00 uur nog braaf gaat slapen, dan doe ik buiten een vreugde-dansje !!! hahaha

Ik hoop voor pappa ook dat ze wat bijgetrokken is, maar die legt haar ook rustig om 9.00 weer in bed en dan vind ie het gek dat ze 's middags niet wil slapen…

Groetjes,

Michèle

hahaha ja kan het me wel voorstellen hoor, maar ja … ik probeer het altijd dan nog ff te rekken anders is de middag weer oneindeloos wor… en dan ist savonds ook sneller klaar ofcourse…omdat ze dan weer moe word, maar ja ieder zijn eigen manier, manlief hier zou het ook doen hoor !
hahhaa laat maar doen denk ik dan… ze moeten het smiddags dan ook samen oplossen want mama is werken ! (ow gemeen…maar ja zo ist wel toch)

Nou mamma in vanmiddag 16.30 thuis en dan gaan we ff boodschappen doen en dat vind ze wel heel leuk dus dat scheelt. En morgen mag ze weer naar het kdv.

Groetjes,

Michèle