HiphoiHoera, de ochtend verliep weer normaal!
Onnormaal, vanaf maandag was om 7 uuur krijsuhhh…top of the longs… flesje aanpakken maar gillen mij mij mij , luierverschonen, onmogelijk !!! ze was echt pisst offf… nie te troosten… gevolg, pa en ma om 7.15 uur beneden met kind, kind schaggie om 11.00 uur omdat ze gewoon kei moe was…
pffff…verschrikkelijk na 4 van die ochtenden mama onhandelbaar en kindlief ook hahahahaa!
maar vandaag… jieppie, ik natuurlijk op mijn uiterste tenen die kamer in, want ja dan sta ik op spanning, heb ik haar eerst dr tut gegeven, ik denk : tut in je mond ken je nie gillen, haar op schoot genomen… naar een paar aaitjes over haar bol (die nu niet hardhandig weg werden geduwt…) nam ze haar fles, heb haar ff op schoot gehouden en toen met fles en al terug in bed gelegt…denk : zal ik nu risico luierverschonen nemen, ik denk ik ga ervoor… nou ze dronk keurig door…alles weer dichtgerits, knuffel gerolen tegen fles, en tuttie gegeven, … kamer uitgeslopen, en STIL…het is dat ik geen vreugdedansje durfde te maken… maar anders had ik het ff gedaan… joehoeeeeee… dus ikke nog uurtje geslapen,
ben ik om 8 uur eruit gegaan bakkie koffie nu, en nu ontwaakt madam langzamerhand, ow wat heerlijk want de ochtende duren zolang als je wakker bent om 7 uur en vooral als dat met een luchtalarm gepaard gaat !!
Pippy is geboren 17.07.2009