Weer een nieuwkomer

Hoi allemaal!

Ik zal me even voorstellen - mijn naam is Yvonne, ben 35 jaar oud, sinds acht jaar getrouwd met Brandon en’mummy’ van Izzy (over twee weken 5) en Ethan (2).

Wij wonen in Genève, Zwitserland en hebben het hier prima naar onze zin. Alhoewel ik al sinds 1994 uit Nederland weg ben (voor Genève woonden wij in London) zou ik het harstikke leuk vinden om met moeders uit Nederland van gedachten te wisselen over ‘kids things’. En oh ja, gezellig kletsen is ook altijd welkom natuurlijk!! Heimwee speelt me op zijn tijd toch nog wel een beetje parten…

Hopelijk tot snel,
Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

heeeej, wat leuk!!

ik ben medi, bijna 16… en mama van Julia

Hoi Medi,

Wat is ze mooi zeg!

Groetjes van Yvonne
’Mummy’ van Izzy en Ethan

haha… dat is ze ook ja(A)

heb je ook een foto van jou kids? of komen die nog

Hoi,

eeeeeeeehhhh…ik zal het proberen, maar ik moet je waarschuwen dat ik de ‘anti-techneut’ ben. Ik was vanmorgen al heel trots op mezelf dat ik de grasmaaier aan de gang kreeg!

Ik las trouwens in een andere topic dat Julia ziek is - gaat het al weer een beetje beter met haar? Het beste meid- ik weet nog dat het vreselijk is wanneer ze zo klein zijn en ziek.

Groetjes van Yvonne,

Hoi Yvonne.

Ik zal me ook even aan je voorstellen.
Ik ben Marianne 23 getrouwd met Niels 22
en samen hebben wij een zoon genaamd Ruben
van nu alweer bijna 9,5 maand oud.

welkom op de site!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

quote:
Hoi,

eeeeeeeehhhh…ik zal het proberen, maar ik moet je waarschuwen dat ik de ‘anti-techneut’ ben. Ik was vanmorgen al heel trots op mezelf dat ik de grasmaaier aan de gang kreeg!

Ik las trouwens in een andere topic dat Julia ziek is - gaat het al weer een beetje beter met haar? Het beste meid- ik weet nog dat het vreselijk is wanneer ze zo klein zijn en ziek.

Groetjes van Yvonne,

het gaat al iets beter hoor!!

Hoi hoi,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Veel plezier op ikkeben.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Welkom Yvonne,
Ik ben Mariëlle (bijna 28) getrouwd met Bart en moeder van Joël (9 maanden).
Groetjes.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi Yvonne,
‘Ikkeben’ Miranda en ben 30 jaar.
Woon samen met Bert en samen zijn wij de trotse ouders van Joyce.

Welkom op deze site !