Hallo iedereen,
Ik ben Mariëlle (bijna 28), getrouwd met Bart (33) en trotse mamma van Joël (20-07-2005). Momenteel ben ik nog thuis bij de kleine en ik geniet daar erg van. Leuk om te zien dat er een aantal kindjes ongeveer net zo oud zijn als ons kereltje. Ik lees de verhalen met veel plezier en doe er zo m’n voordeel mee. Iedereen pakt de dingen toch wel weer een beetje anders aan. Ik moet nog wel een beetje uitvinden hoe de site werkt. (soms wat ingewikkeld) Maar goed, daar komen we wel uit, lijkt me. Ik hoop van jullie te horen.
Groetjes,
Mariëlle
Weer een nieuweling
Hoi Marielle,
Ik was je al een beetje tegengekomen hier
Leuk dat je mee komt kletsen
Ik ben Bianca, 31 jaar en woon samen met mijn vriend Peter en onze twee kids.
Stephan is bijna 5 en Kaya is 4,5 maand.
Wij wonen ook in Flevoland
Veel plezier hier!!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

welkom hier
ben bianca getrouwd met hans,samen hebben we 3 kindjes waarvan 1 helaas een engeltje
kevin* dylan van 9 en kaitlyn van 5
heel veel plezier hier
Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn
He Marielle
Ik ben Kim, 24, en getrouwd met Dennis, 35. Samen hebben wij een zoontje, Luca, die dus 4 dagen jonger is dan Joel! Heel veel plezier hier!
Heey Marielle!!
Ik ben Mariska, 29 jaar, getrouwd met Nick, mama van Lindsay(7), Tess(5), Melanie(5), Julia(3), Nathalie(1) en Malin(3 mnd.).
Veel plezier op Ikkeben!!!
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

hoi marielle
Ik ben katinka woon samen met gerard
samen hebben we een zoontje Yannick.
groetjes katinka

Hoi Welkom op de site!
Ik ben Marianne 23 getrouwd met Niels 22
en samen hebben wij een zoon genaamd Ruben
van bijna 9 maanden.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben

hoi naamgenoot
welkom op ikke ben .er zijn nu al 3 marielle s hihihihihi leuk hoor oke ikke ben marielle ben getrouwd met martin en samen hebben we een dochter tanja van 4 jaar en 6 maanden .wens je veel plezier hier
groetjes marielle mama van
10-10-01
quote:
hoi naamgenoot welkom op ikke ben .er zijn nu al 3 marielle s hihihihihi leuk hoor oke ikke ben marielle ben getrouwd met martin en samen hebben we een dochter tanja van 4 jaar en 6 maanden .wens je veel plezier hiergroetjes marielle mama van
10-10-01
Ja ik zag het al. Ik kwam ook al een Joël tegen! Leuk!
Hoi hoi,
ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Veel plezier op Ikkeben.
Voor je het weet heb je precies door hoe het werkt en ben je net zo verslaafd als de meesten van ons.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
Ja dat zal wel, denk nu al steeds. Snel ff naar zolder. Maar er moet ook nog het een en ander gebeuren in het huishouden he dus dat zit toch wel in m’n achterhoofd. Joël slaapt nog ongeveer anderhalf uur s middags en dan moet ik eigenlijk van mezelf ook even een klus doen. Komt er vaak niet van. En helemaal niet als ik verslaafd raak aan dit forum… hihi!
Ik was net alleen m’n ticker kwijt. (daar had ik trouwens nog nooit eerder van gehoord!) Zo zie je maar dubbel leerzaam!
Groetjes