We hebben sinds zondag weer een nieuw schema. Ze dronk weer niet alle flessen helemaal leeg en de groente hap wilde niet meer worden. We zijn ook begonnen met pap en eerst 2 schepjes en dan steeds een schepje erbij. Fruithapje is al verhoogt van 125 gr naar 200 gr. Bij de groente hebben we nu een beetje aardappels toegevoegd en heb ook nog rijst gemaakt en ingevroren. maar eerst even een paar dagen kijken hoe de aardappels gaan. Binnen kort kunnen we ook wat vlees toevoegen maar wat ga je zo’n kleintje geven. Er staat rundvlees maar is dat gewoon gehakt? En kipfilet is wel goed denk ik. Maar wat voor vis geef je en met welke groente. Ik ben zelf helemaal geen vis eter namelijk. Wanneer zou je adviseren om te beginnen? Dixsap appel heb ik zelf maar opgedronken heb vanmiddag 4 andere smaakjes gehaald bij de kruidvat waren in de aanbieding. 2e voor de halve prijs en heb haar vandaag appel met kers gegeven. Ik vond dat ze het al goed deed met die 30 ml. Is dat ook zo of is dat nog wel heel erg weinig? beetje in de fles gegeven en een beetje uit de difrax oefenbeker. Met haar slaapjes rommelt ze nog steeds heel erg dus we komen niet altijd op de tijden uit.
7:30 a 8:00 fles 180 met sinds gister 2 schepjes bambix fijne granen
10 uur fruit 200 gr
12 uur fles
15 uur halve liga en beetje dixsap vandaag 30 ml
17 uur groente 125 gr
19 uur fles