Weer een moord in het dorp

ja weet dat het het form er niet voor is maar het is weer zover hoor
een puttense moord, nu heeft een vrouw haar man vermoord met een pan nota bene. het hele dorp heeft het erover
het is niet al te ver van mijn straatje maar kende ze niet,
groot onderzoek gestart en de vrouw is opgepakt.
schrik je toch weer even van hoor.
de vorige meer bekende puttense moordenaar woonde tegenover ons gelukkig woonde wij hier toen nog niet

before you judge me, try hard to love me

Jemig, dan komt het dichtbij zeg. Met een pan? Onvoorstelbaar. Je weet natuurlijk nooit de achtergrond van zoiets (misschien heeft 'ie haar jaren mishandeld, ik noem maar iets), maar het blijft altijd moeilijk voor te stellen dat dit kan gebeuren. Gelukkig kende je ze niet, dat zou het nog moeilijker maken, lijkt me.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jakkes wat eng! Zo dichtbij! Inderdaad gelukkig maar dat je ze niet kende!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Bah! Dat lijkt me geen prettig gevoel…
Maar wat Mriek al zegt, je weet nooit het verhaal er achter.
Ik hoop dat het voorlopig klaar is bij jullie! Het krijgt geen goede naam zo…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

jeetje dat komt dichtbij! ik heb het hier nog nooit echt zo vernomen…maar dit is ook een stad en in een dorp praat iedereen erover…
jeetje zeg

Akelig nieuws idd… Hier op het dorp is ook al eens een jongen vermoord… Een getinte jongeman werd door een groep zo getreiterd steeds dat diegene thuis een mes is gaan halen en de grootste pestkop heeft neergestoken. Geen excuus natuurlijk, maar pesten kan iemand echt tot wanhoop drijven! Dat was ook akelig dichtbij…

Getver, das eng.
Maar aan de andere kant, ramptoetist en ADHDer als ik ben, ook wel interresant en gaaf, ik zou dus direct gaan staan kijken naar wat politie etc daar allemaal uitvoert.

o dan had je vorige week hier moeten zijn, toen gingen ze midden in het dorp een lichaam opgraven uit de tweede wereld oorlog, was veel bekijks terwijl je niet veel kon zien…uiteindelijk ook niks gevonden maar ja ramptoeristen genoeg hahaha

gister stond er in de lokale krant dat de polietie een aantal uur voor de moord al bij de mensen langs waren geweest omdat ze zo tekeer gingen (flinke ruzie)maar na een gesprek vonden ze het niet nodig om een arrestatie te verichten,…hadden ze dat nou wel gedaan had de man nog geleefd

maar indd de achtergrond weet je niet …wie weet wat er al die tijd achter de deuren heeft afgespeeld

Als ik dat zo lees, dan denk ik inderdaad dat er wel al langer iets speelde tussen die mensen. Je slaat niet zomaar je kerel dood met een pan, lijkt me. Niet dat het wel goed is als er een reden voor is, maar jullie begrijpen vast wel hoe ik het bedoel.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Whaaaa ik denk dat ik jullie kant op verhuis, hahaha, een lijk uit de 2e wo, ik had er met de neus boven gestaan als het kon

ja een duitse officier zou er moeten liggen aldus een anonieme tipgever…
tja wie zegt dat een dorp saai is kent putten nog niet hahaha

Getsie! Eng! De Puttense moordzaak is heel bekend natuurlijk, maar die mannen die waren opgepakt, waren onschuldig toen toch? Een moord met een pan…brr. Ik weet nog goed dat er, toen ik kind was, een overval was geweest in de schoenenwinkel waar wij altijd kwamen. De verkoper was daar doodgeschoten. Iedereen had het er toen over. Kwamen we later in die winkel, zat er een deuk in de dorpel. Zegt mijn vriendin, ook 8: 'Kijk, hier heeft ‘ie gelegen, dat kun je wel zien!’ Maar we waren wel erg onder de indruk en dat blijft akelig, hoe oud je ook bent.

Groetjes Rainbow, trotse mama

ja klopt die waren indd onschuldig , dankzij peter r de vries zijn ze uiteindelijk onschuldig bevonden , en is de echte dader eindelijk gevonden.
vooral zielig voor de kinderen die zijn zonder vader opgegroeid , verschrikkelijk

ja zoiets blijft je altijd bij,zeker als kindzijnde raakt het je diep

He getver, dat zijn nare berichten!
Gelukkig kende je ze niet persoonlijk maar kan me voorstellen dat iedereen in het dorp het er over heeft… zoiets, zeker na de bekende puttense zaak, doet toch weer even flink schrikken!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers