Weer een middag slaapje

J slaapt sinds dat ze 1 jaar 9 maanden niet meer s middags maar de laatste 2 weken slaapt ze om de andere dag weer 's middags. Ik denk dus meteen die is ziek/ word ziek, etc, maar dat is het dus niet. Wat kan dat zijn volgends jullie, 's avonds slaapt ze nog gewoon normale tijd en word ook normale tijd weer wakker. Groeispurt?

Dat zou het zeker kunnen zijn, daar dacht ik meteen aan. Of misschien is ze moe van de aankomende verhuizing naar Nederland? Krijgt ze (misschien onbedoeld/onbwust) dingen mee van de voorbereidingen en maakt dit zoveel indruk op haar dat ze moet bijtanken?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Tja kan natuurlijk ook door de drukke kerstmaand komen, bedacht ik me, maar goed ik vind het wel ineens zo frapant, ik heb namelijk nog helemaal niets voorbereid om te vertrekken, zegt alleen wel bijna elke dag dat we na het vuurwerk langzaam beginnen met inpakken en dat we da pas gaan tellen, is ook duidelijker aangezien ik niet weet wanneer ik met werk kan stoppen!