Morgan heeft op het moment even een paar schoenen waar ze heel veel op loopt. Das een paar hello kitty gympen met veters en ritsen aan de zijkant. Nu kreeg ik gisteren eigenlijk voor de 2e keer de vraag van het kdv of ze geen schoenen had die ze zelf aan kan doen. Du ik zeg ja der slippers en der kaplaarzen. Ja nee dat was ook geen optie. Want het was wel makkelijker als morgan schoenen had die ze zelf aan kon doen want ja nu moest ze altijd wachten en zij kreeg pijn aan der vingertoppen als ze ze aan moest doen bij haar. Dus ik zeg hallo mijn nagels zijn onwijs lang en ik heb er geen problemen mee. Ja zegt ze maar jij hebt geen 14 kindjes die schoenen aan moeten. Dus Pappa vraagt is Morgan dan niet de enige. Nee zei ze er zijn er nog een paar. Maar of we dus niet maar even andere schoenen kunnen kopen. Ik vond het verzoek een beetje brutaal. Nou moet Morgan er wel nog een paar bij hebben, maar ik wil even kijken hoeveel WW ik krijg en 1 juli komt de kinderbijslag. We zitten nu iets krapper natuurlijk en zo ie zo vind ik niet dat ik maar op verzoek van het kdv moet gaan winkelen. Vorige keer ook gingen ze naar de kinderboerderij. Een hele grote dat wel, en alle kindjes moesten maar wat roods aan. Moest ik ook de stad in omdat Morgan niets roods meer had. Ik denk zo gaat het wel heel makkelijk zeg. Maar doen jullie kdv’s dit ook? Zulke dingen vragen??
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 25 May 2011 10:53:42