Weer een jordy verhaal

Er komt een traktor voor bij en roy roept enggggggg engggggg (beetje veel lawaai of zo hihi)

Jordy gaat voor de wagen staan en zegt:
Dat is niet eng! weet je wat eng is Roy? een krokodeel die niet in de dierentuin is dat is pas eng hahaha

Tries

Liefs Tries

Gewijzigd door - Tries op 11 Jan 2005 20:27:08

hahahahahahha ja da’s pas eng, net zoals sofie tegen vic zegt, niet huilen hoor, mama is er wel!!(ik was niet eens in de buurt…sofie denkt dat zij zijn moeder is)

groetjes Kim, mama van

en

Die vind ik wel goed zeg.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Whahahaha da`s weer een goeie zeg, ik zou dus echt slap liggen van de lach weer.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

ahahahahha hoe verzint hij hem gaaf joh

Tja hoe komt hij er op!

wat ik denk dan Hij vind krokodillen erg fascinerend dus heeft er vaak vragen over!

bv mama waar zijn de krodillen? in de dierentuin jordy… dat ziet hij er 1 op tv en die dan? dat is heel ver weg en niet in nederland hier wonen ze alleen in de dierentuin, enz hij moet die link hebben gelegd van als ie uit de dierentuin is dan is ie pas eng!

Tries

Liefs Tries

Hahahahaha, gaaaaaaaf!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Geweldig die uitspraken van kinderen. Lekker bijdehand, dat mag ik wel.

Lisa heeft er ook altijd zo’n houtje van.
Zo liepen we gister over straat en hadden we het over wat we zouden gaan eten, het werd moussaka. Dus wij zeiden tegen Lisa; wil je ook moussaka eten? Ja, lekker zei Lisa. En Cas eet hij ook moussaka? Nee zegt Lisa, mijn broertje heeft helemaal géén tanden!!! Die drinkt uit mamma haar tippies (tepels)!!

Wij helemaal in een deuk.
Kan wel een heel boek vol schrijven met uitspraken van Lisa.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

mooi zeg! zit hier in me eentje helemaal in een deuk
Mo