Weer een fase vroeg-wakker-zijn

ruben heeft weer een fase van vroeg wakker zijn…
ben er …even kijken… al 2 uur uit! ( gaap)
eigenlijk al 2en half, want ben half zes in douche gesprongen…heb ruben maar ff laten liggen…hij jengelde wel maar daar gaat ie ook niet dood aan!
ik denk dat misschien zijn sprongetje is begonnen…
heb net ff gespiekt bij het sprongetjes-topic en het zou kunnen!
heb hem gewassen, kleertjes aan, pap gegeven, en toen was meneer weer lui…
dus ik hem weer in bed gelegd maar helaas…
het begon met een beetje gejengel om de paar minuten en ging van kwaad naar erger…dus… nu zit ie weer beneden te spelen…
en je zou dan denken dat ie s’middags wel goed slaapt…ook niet!
het enigste wat ie wel zonder jengelen doet is wandelen met de hond en in zijn loopstoeltje zitten( kan ie mooi overal bij zitten)… de ondeugd!

als ze me nu zouden vragen wat ruben goed kan, zeg ik…zeuren! hahaha

het is ook niet echt zeuren wat ie doet…zolang ie iets doet wat ie leuk vind( nu speeld ie met de koekjespot van winny the poe, vormen en cijfers erin gooien…en auto’s en alles wat er in past) gaat het goed.
maar komt de hond dichterbij, dan begint ruben bijna te grommen!
diego mag nu niet aan zijn speelgoed komen, hahaha

maar goed…dat gaat ook weer over!
ik wou alleen ff lekker van me af klagen dak alweer zo vroeg wakker was hihi…
is ook wel eens lekker!

groetjes!!

karin

Sterkte meid, zoals je zelf al zegt is het een fase, dus het zal heus wel weer beter worden. Hier was het 6.15 uur vanmorgen, dus ben ook alweer ruim 2,5 uur op. Gaap. Maar hier is het standaard en helaas geen fase…

Hou vol hè?!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

zoals ze hier zeggen…het maakt mij de pis niet lauw…hahahaha
kan er aan de ene kant wel om lachen…
soms doe ik hem na als ie jengelld…zo van whheeee!..en dan kijkt ie me raar aan…dan is ie ff helemaal onderde indruk!

net ff wezen wandelen met de hond…BBRRRRR… wat is het koud vandaag!
heb ruben lekker warm aan gekleed en regenhoes erover…verschrikkelijke kouwe wind!

om 12 uur ff weer naar kapper…heerlijk…eindelijk die dikke bos eraf!

groetjes!

karin

Hee! Herkenbaar!!
Seth is ook al zo’n 5 dagen heel vroeg wakker.
Vanochtend was het 6 uur, maar wij laten hem gewoon liggen, gaan even kijken, en zeggen dat het nog geen tijd is om op te staan, en dan gaat hij vanzelf nog even slapen.
Uiteindelijk kwam hij er nu 8 uur uit, dat is beter
Ik hoop dathij op deze manier gaat snappen dat hij nog verder moet slapen!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Oh heb ik een mazzel dan dat nu morgan deze week weer naar het kdv is en weer vroeg op moet ze vanmorgen lekker uitgeslapen heeft. Nou moet ik ook wel zeggen ze heeft gister geweigerd te slapen op het kdv. Echt ik zal blij zijn als alles weer normaal is daar en de spanning weg is.

Groetjes,

Michèle

@ dat hoop ik ook voor je michele!

vanmorgen spande (tot nu toe) de kroon…5 uur was meneer wakker!
ik naar beneden flesje gemaakt( ik dacht…ik zal je krijgen)
die heeft ie lekker op gedronken…even gespeeld( slaapzak nog aan)
en toen heb ik hem weer in bed gelegd en gezegd…zo nu gaan we allebei nog even slapen…melodietje opgezet…deurtje dicht…
ik gauw in bed en werd wakker om half 9!!!

haha dat was wel weer ff fijn!
nu ligt ie er weer in…hij zal nu wel niet zo lang slapen denk ik…maar dat geeft niet…

groetjes!!

karin

Slim gedaan, Karin. Heb je zelf ook even lekker bij kunnen slapen. Erik was vanmorgen om 5.30 uur wakker, maar het was mijn uitslaapochtend, dus mij deerde het niet… Ik heb heerlijk tot 10.15 uur liggen tukken.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

nou…het vroeg wakkerz ijn gaat nu weer redelijk goed…rond 7 is ie wakker…gelukkig…
maar nu is het eten een drama…sinds dat ie gewoon met ons mee eet uit de pan zeg maar(hiervoor kookte ik zelf en vroor het in) is het knudde…
meneer eet nauwelijks, of niks…
zou het komen daty het niet in een bakkie zit maar op een bordje???
of is het gewoon sprong…
ik bied hem alleeen dit eten aan en toetje…en het was zo’n goede eter…

groetjes!!

karin

Ik had ook nooit verwacht dat mijn vreetschuurtje slecht zou gaan eten, maar helaas warm eten is drama af en toe. vandaag niets op alleen uitgetufd morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.

Heb hem wel een uur later pyjamapapje gegeven in een beker, hij was net weer een dag om kwart over 7 wakker dus durfde geen risico te nemen
Het is ook iets wat hij niet kent want was proefzakje dus denk dat hij gewoon dacht dat het drinken was. Normaal geef ik hem dus niets anders, en normaal slaapt hij dan wel gewoon door.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Het went hoor. Nicky van 7 is nog steeds een vroegspook

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>