Weer een doos uit NL gehad!

Ja hoor, het was weer raak vandaag. We hebben weer een doos uit NL gehad! Super leuk, met een Sio loopfiets voor J, en wat nieuwe kleding maat 92/98 en wat speelgoed, en ook nog een boek en vest voor mij! joehoe!

Wat fijn! Alvast leuke kerstpresentjes voor jullie dus!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

wat gaaaf!! dat is zoo leuk als je een pakket van iemand anders thuis krijgt! ik ben al happy als mijn eigen bestelde artikelen bezorgd worden hahaha

Ja echt wel leuk, echt een verasing, zo blij! Dan voel je je weer even kind! hihihi

Ha ha ha das een beetje pakjesavond

Groetjes,

Michèle

Ja zoiets ja, en helemaal leuk omdat ik natuurlijk niet weet wat er in zit, ookal was het niet heel veel voor mij en het meeste voor J, dan ben je toch weer happy, dat je geen nieuwe kleding hoeft te kopen etc!

Dat is een leuk kerstpakket!! Weer eens wat anders dan een flesje wijn en nootjes

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Leuk joh! Wat een verwennerij! xxx

Lilypie Second Birthday tickers

Superleuk en helemaal als het ECHT een verrassing is!!! Ik wil ook pakketjes!!!

Wat leuk dat je zo verrast bent met allerlei spullen uit Nederland.

Groetjes,
Sandra

Super … ik vind het al leuk als ik pakket van marktplaats krijg en die kosten nog geld ook hahaha…

Hoe oud is jade nu? Dacht ouder als Jurian? Jurian zit al in 98 / 104 qua maat! :open_mouth:

@ mini-boy, J is alweer bijna 3 (nou ja over 3 maanden dan ) Ze is van Maart 2008, maar het is een kleintje
en ook wel redelijk mager, dus nu draagt ze 86 bovenstukjes en 92 broeken, maar dan wel de dunne versies, daarom ben ik blij met rokjes en leggings, want de meeste spijkerbroeken passen echt niet! Dus echt een stuk kleiner dan Jurian!

hihi, jasper is 1,5 en heeft ook maat 86 van bovenkleding
Wat leuk dat ze vanuit NL jullie verrast hebben met zo’n mooi pakket!
Veel (lees)plezier!

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers

@ mama van jasper! Mijn man en ik zijn beide 1.73! Dus verwacht niet dat ze heel groot word. Ze weegt ook pas 12,4 kg!

euh…jasper al 11,5 kg
nog even dus en hij haalt bijna 3 jarige Jada in!!!

Lilypie Premature Baby tickers

hihihih ja dat is heel goed mogelijk, waarschijnlijk zeer binnenkort dan al!

hihi, hier net iets meer dan een jaar en 11 kilo! Nu net in maatje 86. Al geloof ik wel dat ze vanaf nu iets minder hard gaat groeien volgens de statistieken.
Ik weet nog dat ik dat zelf ook altijd zo leuk vond om pakketjes uit Nederland te krijgen toen ik een tijdje in Austalie/nieuw zeeland woonde. Vooral de dropjes gingen als zoete broodjes! (terwijl ik daar hier helemaal niks aan vind)

mama1980

mama1980, J is nooit echt een grote baby geweest; geboren 3160 gram, en 48 cm geloof ik (als ik het me goed herinner) daarna 6 maanden op borstvoeding naar 7 kg gesprongen, maar daarna altijd een beetje achter de lijn aangehuppeld, tja ze eet toch voldoende hoor, ze heeft gewoon heel veel energie en liep al vanaf 10,5 maand, dus ze zal wel veel verbrand hebben! En de pakjes die komen hebben eigenlijk nooit eten d’r in alleen 1 keer Old Amsterdam, jum jum (nee geen aandelen ) Verder is het bijvoorbeeld goed speelgoed, wat leuke kleding en andere dingen van d’r (5!!!) tantes en Oma omdat ze als ze in NL had gewoont nog meer verwend zou zijn geweest (eerste nichtje en kleinkind) vinden ze het prima af en toe wat op te sturen. Soms zit er dan ook wat leuks voor mama bij

hahaha gelukkig vergeten ze jou ook niet dan Ik vond het altijd net weer een beetje ’ thuis’ komen zo’n pakje! En hier bij ons op ikkeben natuurlijk ook

mama1980