Weer een babylijkje aangetroffen

Helaas zijn er dus nogsteeds mensen die het levenslicht naar mijn mening niet waard zijn.
Dit keer is er dus in Gelderland een babylijkje in een woning aangetroffen, of eigenlijk in een kliko in de tuin van het huis.
Wie doet nou zoiets?
En dat terwijl er zoveel mensen zijn die zo graag een kindje willen maar het niet kunnen krijgen?
'Hopelijk was het kindje al dood voor het in die kliko belandde want ik wil niet denken hoe het zich gevoeld moet hebben anders. De tranen springen me er gewoon van in de ogen!
Ik heb hier geen woorden voor…

If it’s happening now, we’re going to deal with it now!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Vreselijk.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

idd schandalig dat zulke dingen gebeuren…

ohw maar zeg!!! dat kan echt niet… ik heb hier gewoon geen woorden voor die mensen moesten ze gewoon mee de grond in stoppen… hoe kun je zoiets nou doen?!

en trouwens nu ik dit lees bedenk ik mij ineens dat ik een dag of 2 geleden op het nieuws las, dat een nederlandse moeder haar 2 kinderen van 7 en 8 of van 8 en 9 weet ik zo niet meer zo zwaar toegetakeld heeft dat ze ze het niet overleefd hebben.
ook zoiets gestoords! eigenlijk zou iedereen gewoon een test moeten doen of ze de zorg voor een kind wel aankunnen. want dit kan toch zo niet langer?

Je zou het wel denken he mamavanrico!
Het is eigenlijk ongelooflijk dat dergelijke types later gewoon nog meer kinderen mogen/kunnen verwekken!
Het is in elk geval (weer) een zeer verdrietige zaak voor zo’n klein mensenleventje en een ondankbare manier om met het leven om te gaan.

Even een aanvulling (wat de zaak niet minder heftig maakt in mijn ogen):
er is nog niet bekend of het om een voldragen baby gaat of niet en over hoe het baby’tje is overleden. (voor er conclusies worden getrokken die niet nodig zijn)

@Proudmama: nee ik kan hier met mijn pet niet bij! en wat betreft die oudere kindjes, tuurlijk kunnen ze wel is het bloed onder je nagels vandaan halen maar dat je zo ziek bent dat je zoiets doet, zo je kinderen toetakelt dat ze het niet overleven. of uberhoudt mishandeld… ik snap dat niet… hoe kun je!! denk ik dan… lafheid… bah wat laf en gestoord!

Iedereen kan op zeker moment psychotisch worden en dan kunnen er ineens heel gekke dingen gebeuren. En het blijft vreselijk, maar het is niet altijd kwade opzet. Woorden als ‘laf’ zijn dan niet op hun plek. ‘Gestoord’ wel.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Zolang de oorzaak nog niet bekend is, kunnen we er weinig over zeggen. Maar het zou verschrikkelijk zijn als de ouders deze baby met opzet om het leven hebben gebracht. Onbegrijpelijk…heb daar geen woorden voor zo erg!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

@Mriek: ik vind het altijd laf als je iemand te pakken neemt die kleiner is dan jijzelf. iemand die op straat doelbewust iemand in elkaar slaat vind ik ook laf EN gestoord. maar idd in geval van psychose is het gewoon ziek. maar aangezien dit niet met zekerheid te zeggen is zowel bij het babylijkje als bij de 2 kinderlijkjes vind ik het laf en gestoord tot het tegendeel bewezen is

@Inge: ik heb dus juist nog geen oordeel tot ik weet hoe het zit. Want oordelen kunnen we allemaal heel snel, maar is niet altijd terecht. Naderhand kunnen we altijd nog een oordeel hebben. Vind ik

Groetjes,
M

Normaal ik ook Mriek maar niet als het hierom gaat. ik denk dat dat meer komt door mijn boosheid en niet echt met mijn volle verstand

Buiten het feit of het nou wel of niet een voldragen babietje zou zijn, je gooit het hoe dan ook niet bij het oud vuil toch?
Verder weet je inderdaad niet hoe het zit, een kat in het nauw maakt rare sprongen, helaas. Ik vind het dan ook in en intriest dat het zo ver kan komen.

quote:
Normaal ik ook Mriek maar niet als het hierom gaat. ik denk dat dat meer komt door mijn boosheid en niet echt met mijn volle verstand

Snap ik hoor

Groetjes,
M

haha eigenlijk klinkt dat niet zo mooi he, dat ik vanuit mijn gvoel zo kan reageren. oh het is dus niet zo dat ik altijd vanuit mijn gevoel reageer hahahahha soms

Ik denk dat de meeste mensen in dit soort gevallen vanuit hun gevoel reageren. Logisch, toch? Maar ik ben zo getraind in het niet op voorhand oordelen (zal met m’n werk te maken hebben) dat ik altijd meteen bij dit soort berichten denk: “Wat zou er in vredesnaam aan de hand zijn geweest dat iemand tot dit vreselijks is gekomen?”

Groetjes,
M

Ik oordeel ook nooit gelijk Mriek en het is bij mij niet me werk, zal me leeftijd zijn

Maar het is en blijft vreselijk.

Liefs Michelle

@Mriek: zou idd goed kunnen, ik ben sowieso een heel erg gevoelsmens.

@Michelle: jaja schuif het daar maar op, dan schuif ik het maar op dat ik nog te jong ben

Dan zal het bij mij ook wel de leeftijd zijn, ben tenslotte ook al ruim de 30 gepasseerd

Groetjes,
M