Weer door m'n rug!

Ja, hoor, vanmorgen weer door m´n rug gegaan in de sneeuw!!

Voor de 2e x in 6 weken…

Gisteren allemachtig lang erover gedaan om Senne weg te brngen naar het kdv en heel gespannen gereden natuurlijk. Dus last van mijn rug gisteravond.
Vannacht halve nacht wakker omdat Senne buikkrampen had en vanmorgen met de honden uitlaten gleed ik uit…

Er ligt hier nu ook 25 cm dus ik kon er op wachten dat het ging gebeuren… weer rustig aandoen maar

Groetjes van Sascha en Senne

He gatver meid, weet helaas hoe het is om daar mee te zitten. Ik ga me zo even door de sneeuw wagen. Het is droog met een zonnetje hier nu maar het wordt denk ik nog een onderneming door de sneeuw met de wagen.

Groetjes,

Michèle

Hoor net dat er hier in zeeland vanavond en vannacht nog zo’n 10 cm kan vallen… dat worden er dus in totaal 35…

Senne kan zo ook niet echt naar buiten terwijl het zo gezond is!!

Hè wat balen. Ik ken de pijn. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

jeetje nog 10 cm?? Ik vind het al zoveel dat er ligt. Er is overigens nog niets of niemand in mijn tuin geweest en dan is het wel mooi. Maar ja daar heb jij niks aan. Rustig aan doen meid.

Groetjes,

Michèle

Wat vervelend dat je alweer door je rug bent gegaan.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Succes met je rug, ik leef met je mee. Weet zelf hoe het is om met de rug te zitten en een kleine kind te hebben. ben net geopereerd aan een hernia.
Tip: Laat man lief sneeuw schuiven.

Succes

Danielle is geboren op 7-1-2010

Ik sta helemaal scheef!!

Senne is vandaag uit nood naar het kdv gegaan, gelukkig was er plaats!
Vanmiddag fysio, osteopaat is op vakantie en het lijkt wel of iedereen omvalt op het moment… geen plek, nergens!!

Sneeuwschuiven kan wel maar op de straat strooien ze hier niet dus het is spekglad op de weg…

Voel me al wel iets soepeler maar het is echt erger dan vorige x

Doe maar rustig aan meis, want forceren maakt het allemaal erger! Beterschap!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Gisteren kon ik terecht bij een osteopaat en die zei dat mijn rug helemaal verwrongen is. 6 weken zoet mee!

Fijn…

Vandaag is Senne naar het kdv, morgen een dagje naar opa em oma en dan is mijn vriend vrij. De eerste week van januari is ook al voor de helft opgelost en ik hoop dat ik dam toch wel weer zo ver ben dat ik Senne weer zelf kan verzorgen…

Ik laat soms mijn koppie ff hangen maar ik ga er gewoon voor!

ik ken het, mag ook niet tillen en krijg 2 van die zielige oogjes die me aankijken om haar op te tillen. Maar denk eraan om nu de rust goed te nemen en niet proberen te tillen anders ben je verder van huis en heb je langer last. (voor mij helpt die gedachte als ze weer opgepakt wwil worden). Vraag genoeg hulp ook al is het lastig.
Succes met je rug.

@groentevrouw: Hoe lang is die revalidatie van een hernia?

Jij ook ontzettend veel sterkte, ik weet wat een hernia inhoudt…

Wat lang! Sterkte nog!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Niet schrikken hoor, maar ik ben eigenwijs geweest.
Ik heb namelijk een eigen zaak met mijn ouders (groenten en fruit). Hernia zit bij ons in de familie, vader en broer hebben het ook gehad. Zij hadden geen operatie nodig. Ik ben sinds juli al bezig met de rug. Eerst naar de fysio, toen de manueel therapy. geen effect, MRI laten maken, maar niet in een ziekenhuis, maar bij het MRI centrum (was binnen een week aan de beurt). toen naar een OrthoManuele Geneeskundige geweest (deze man had mijn vader en broer ook van de klachten afgeholpen). Dit leek beter te gaan, steeds meer rust genomen. Tot dat ik echt uitval in mijn been kreeg. Naar de neuroloog geweest, die vertelden dat ze eerst mensen 6 tot 8 weken laten wachten omdat het vaak “spontaan” kan genezen. Ik mocht die dag al naar de chirurg 5 weken later onder het meens (1 dec j.l.) Nu mag ik 6 weken niet de kleine niet tillen, en dat doe ik dan ook niet, want je voelt het wel al het perongelijk wel even gebeurd. 13 januari terug naar de chirug, tot die tijd ook geen auto rijden. niet werken en maar een klein beetje in het huishouden doen. Veel lopen, wat echt een uitdaging is met dit weer . Maar het gaat de goede kant op!
Ik zou als je te lang last hebt wel naar een arts gaan.
Hopelijk heb ik je niet bang gemaakt, maar ik wilde mijn verhaal even kwijt.
Sterkte

Ik heb 5 jaar terug ook een hernia gehad, compleet met uitval. Ik heb toen 4 weken plat in het ziekenhuis gelegen. Dit omdat ik te eigenwijs was en niet thuis netjes rustig op de bank lag :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dus als ik nu door m’n rug ga voel ik gelijk of ik uitstraling heb. Nu niet, het heeft nu dus ook niets met een tussenwervelschijf te maken.
Mijn bekken is nu verwrongen en dat veroorzaakt natuurlijk gigantische stijfte in mijn bekkenspieren (ik kan ook niet echt naar de wc voor ontlasting)

Ik sta ondertussen trouwens weer bijna recht zei de fysio net dus dat is al een hele sprong voorwaarts. Nu nog ff rusten maar ik kon Senne wel aankleden en eten geven vanmorgen! Wel heel rustig natuurlijk!

Enne, je maakt mij niet zo snel bang hoor, ik ken het klappen van de zwseep ondertussen wel wat mijn rug betreft! Nogmaals sterkte jij… zeker nu met kerst!

Een dikke digitale knuffel!

Gewijzigd door - Sascha en Senne op 23 Dec 2010 10:57:58

Fijn om te horen dat het beter met je gaat.

Fijne kerstdagen

Och jeetje, wat een pech meid. En net nu er zo’n mooie sneeuwlaag ligt… dat wordt even geen slee-tje trekken

Rustig aan, voor zover dat gaat met onze (b)engeltjes
en hopelijk knapt het snel weer op!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Senne is van de week ook niet thuis als Papa aan het werk is, ik kan niet voor haar zorgen Ik kan ze wel thuis willen houden maar in en uit bed in en uit de kinderstoel… dat zijn de dingen die moeten en dat kan dus niet!
Al heb ik haar dus vanmorgen wel uit bed kunnen halen!

Vandaag is ze bij opa en oma…

Papa was dinsdag vrij en is met Senne gaan sleeen dus die pret hebben hun zeker wel gehad! Ik vind het wel belangrijk dat ze zoveel mogelijk buiten komt…

Ze moet ook niet zoveel van mij hebben, ik doe vreemd, lig heel veel op de bank…

jeetje meis het valt je ook niet mee! sterkte en beterschap met je rug! big hug!