Weer dokter met kaitlyn

gisteren avond krijssen gillen van de oorpijn,vanmorgen kon ik bij de dokter tercht,zal ff verslagje neer zetten ff gekopieerd van kaitlyn haar site.

nou we zijn weer thuis pfffffff dokter geweest en ze heeft idd ooronsteking maar die is bijna over hij staat op knappen vandaar dat ze zo heftig reageerde gisteren,za kan daar nu niks meer geven,gewoon zetpilletje…

ik heb gelijk eruit gegooid wat me dwars zat,kaitlyn is tuurlijk al vanaf september ziek of onderweg ,maar sinds december is het gewoon een ramp met haar ze blijft maar verkouden hoesten en snotteren,de andere dokter zei toen dat het kinder ziektes zijn en dat ze dat moet over groeien,ik zei ik voel dat er meer is…het is mijn meissie zo niet,alleen maar moe,hoesten snotteren en maar willen slapen en pips zien.

nu zijn we gelijk door gegaan naar het ziekenhuis ze moest een bloed screening doen en een allergie test.misschien dat ze toch lichte vorm van astma heeft of toch een allergie en dan kunnen ze medicijnen geven en dan is ze er snel vanaf of heeft er minder last van en dan kan ze weer kind zijn spelen zonder moe worden.

en de andere test word gedaan om nieren,lever,scheildklier,ect,ect te testen

volgende week vrijdag is ze er weer ze had een dag vrij extra volgende week en dan horen we de uitslag,is er wat bellen ze dat ik andere arts kan gaan.

moeten nu trouwens ook bij houden wanneer ze hoest,niest moe is dit ivm als ze astma heeft,dat ze aan de puf gaat en dan weer bijhouden of er verbetering is pfffffffff we zijn er nog niet maar ze word nu eens onder zocht

wat erg zeg arm kind ,het zit er ook niet mee he .hoop dat de onderzoeken wat meer opleveren heel sterkte en knuffels

groetjes marielle mama van tanja

Nou hopelijk gaat het nu dan allemaal goedkomen hoor, pffff dit is ook niks zo. Sterkte met je meissie !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Wat erg zeg
Heel veel sterkte met je meisje

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Hoi, ik had het idd gelezen op haar site.
Fijn dat ze er nu eens heel goed naar gaan kijken!!!
Sterkte!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

goed dat je doorgezet hebt, en alles uit laat zoeken. dan weet je tenminste wat er aan de hand is, jij voelt toch precies aan of eea goed gaat met je meissie!

hoop dat jullie snel meer weten.

mo