nee geen horren, die zijn nogal psijzig omdat we apparte typen ramen hebben, en vorig jaar dit huis gekocht en er moest ook nog zoeeel andere dingen geburen die echt nodig waren, dat dit tot nu toe niet in ons budget zit/past, want dan moet je ook aan een paar duizend denken. Hopelijk doet de klamboe zijn werk dus.
Ik zit met Bo in Enschede in het ziekenhuis. Weet ook niet waar jij vandaan komt? Maar klopt, ik kom dat ook vaak tegen bij bv adviezen mbt buisjes in de oren (wat bo dus heeft) en loop oren (ooronsteking) mijn KNO arts, en het beleid van dat ziekenhuis, is zeg maar aan de voorzichtige kant te noemen in het voordeel van de kinderen, ze nemen geen risico, en laten een kind niet meer last hebben dan nodig is, De huisarts vind het bv heel normaal als je kleine 2 weken lang een loop oor heeft, de KNO bv niet, die vind 4 dagen de max, en dat is dan zonder koorts, heeft hij er ook koorts bij, dan is het al vanaf dag 1 oordruppels met antibioticum. , wat ik zelf erg prettig vind, en soms lees ik verhalen en adviezen, waarvan ik denk, maar dat staat haaks op wat onze KNO zegt!!
liefs woezel