Weer bij af

verdikkie,kan het ff niet hebben nu,maar kaitlyn begint weer met huilen op school

het drukken wilt weer niet dus bang dat ze op school in haar broek doet natuurlijk,bang dat de juf haar niet begrijpt

maar die weet van haar situatie dus zal er ook helpen…

het doet zo zeer he als je haar dan achter moet laten pfffffffff

vanmiddag is ze gelukkig vrij,gaat ze ook maar ff een uurtje naar bed,want ze is ook weer helemaal op

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Achhhhhhh wat zielig zeg, kan me voorstellen dat het als mamma heel erg frustrerend is als je meiske zo bang is dat ze niet begrepen gaat worden. Hopelijk vliegt de ochtend voorbij en komt ze lekker gauw weer thuis.
Wanneer gingen ze dr nou verder nakijken ?

he wat naar toch weer .arme kind .ik dacht dat ze 11 november moest, als ik het goed had begrijpen .sterkte met kaitlyn

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ohh arm moppie, sterkte hoor!

Groetjes Nathalie & Co

tot nu toe niks gehoord,dus ze is gelukkig op school

idd de 11e mag ze gelukkig

Bianca,Dylan & Kaitlyn

och arm moppie!!! zal niet makkelijk voor haar en jullie zijn!!
gelukkig is het niet meer lang voor ze na de dr kan
sterkte!!

liefs jessica, &

Ik hoop zo dat het snel goed met haar gaat zodat ze lekker kan genieten van haar leventje.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Arme Kaytlin, hopelijk gaat het snel goed
Sterkte allemaal!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

Hè, wat sneu weer
Ik blijf gewoon hopen dat ze de 11e nou eens ontdekken hoe het precies komt en wat ze eraan kunnen doen. Dit vind ik zo zielig voor dr.
En voor jou is het natuurlijk ook alles behalve leuk om je dochter huilend achter te laten, bah

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

pff ze heeft gedrukt net en gelijk is ze anders en de verhoging die ze ondertussen had is gelijk ook weer aan het zakken…

ze ziet nog pips maar goed,ze ligt nu assepoester te kijken

zei vanmorgen ook nog tegen de ha die zei ook al is toch iets niet goed hoor,laat ze maar een goed kijken nu daar

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nou, ik zou volgende week mooi ook DIT voorbeeld even aanhalen bij de kinderarts.
Maf hoor. Gelijk zakt die verhoging dus ook…
Lijkt me erg verstandig als ze eens flink verder kijken.
Sneu hoor.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Zo is dat even flink op je strepen gaan staan en dat je nu duidelijkheid wilt.
Arm moppie!

Groetjes Nathalie & Co