Weer alarm grrr

Haha Marlala, hier was het buiten 35 graden (!) een paar uur terug, beneden binnen in huis 25,5 en boven 27 graden. Moet zeggen, valt me alles mee. Hier nog geen regen gehad, waait een beetje. Volgens buienradar.nl tegen 21.00 uur misschien wat regen hier, maar dat wachten we maar af. Morgen weer koeler!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier ook veel wind geweest, op het moment regent het, maar om nou te zeggen “noodweer”, nee, niet echt. En om nou te zeggen “onweer”, nee, niet echt. Het rommelt wat en in de verte zie ik af en toe wat flitsen. Maar wie weet, komt er nog wat dreigenders.

Het koelt in elk geval af! Dus wat mij betreft mag de regen zodadelijk voorbij zijn zodat ik boven alles nog even tegen elkaar open kan gooien.

Groetekes, Sje

Oja, fijn, onweer… zucht Straks weer een koter uit z’n bed… Terwijl hij het niet eens echt eng vind (gelukkig niet meer!).
Zelf vind ik onweer héérlijk.

Volgens buienradar zou hier een bui overheen getrokken zijn, hahahaha! Nou, geen spetter hoor! Sjongejonge… Nou ja, wij vertoeven ook binnen en buiten is alles zodanig opgeruimd dat het geen kant op kan, en anders staat het wel in de schuur.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik moet het ook nog zien hoor. Vorige keer met dat weeralarm was er hier ook NIETS aan de hand. Ik wil waar voor m’n geld verdorie!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hahaha kom maar op met dat weerterreur!!

Hagelstenen zo groot als tennisballen!
Donder en bliksem!
Water, meters hoog!

Oeps. Als ik nu maar niet de goden heb verzocht…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

De donkere wolken zijn gekomen en het begint nu hier te rommelen. Het is nu buiten beter dan binnen!! 24,5 graden, alles lekker tegen elkaar opengezet
Laat de blixem ook maar komen ben ik gek op.

Groetjes Frauk

Lilypie

@Marlala, ik vind onweer ook heerlijk. Het heeft iets knus en gezelligs. Totdat-ie hier een keer inslaat, dan piep ik waarschijnlijk wel anders.

Groetekes, Sje

hier is het bij 1 bui gebeleven en nu weer behoorlijk warm, heeft dus niet echt geholpen helaas.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Het begint al aardig te betrekken hier. Maar zolang het nog droog is, staat alles wagenwijd tegen elkaar open! Wil wel een beetje fatsoenlijk kunnen slapen, als het even kan…

Hier is het inmiddels gestopt en er komt heldere lucht aan. Ik heb dus boven alles tegen elkaar opengezet en ook de tuindeuren staan weer open. Wat een verademing die temperatuur!

Groetekes, Sje

Binnen no time zitten we hier ineens op 25 graden buiten. O man zaaaaaaaalig. Wel erg donker nu maar nog geen druppie. Als ik de buienradar zo bekijk zullen we misschien een beetje regen krijgen, maar zekers niet veel.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Net de eerste bui gehad, jeeeej. Heb snel alles dicht moeten doen, begint mini nog te blèren ook… maar natuurlijk… Nu is het weer (even) droog, dus het staat weer tegen elkaar open.

Om vervolgens alles zometeen weer dicht te kunnen trekken… zucht… Je wilt wat voor wat koelere lucht…

Hier op het balkon is het intussen gewoon fris, staat de wind nu op daar zit je voor je plezier ook niet meer, had net gewoon kippelvel maar vindt het niet erg heerlijkkkkkkkkk

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Nou Asje, kan nog heel wat regen uit dat streepje op buienradar vallen hoor. Wij hebben van zo’n zelfde streep een hele flinke plens met beeld en geluid gehad.

Groetekes, Sje

Sinds half negen donkere luchten, gedruppel en gerommel. Ben benieuwd. Volgens buienradar kan het hier tot een uur of 23.00 uur tekeer gaan, dus we zullen zien. In ieder geval al lekker afgekoeld, joepie!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hahaha, we zitten samen op diezelfde bui te wachten Mriek, duurt niet lang meer…!! 5 minuutjes misschien…?

Hier is het al met al erg mee gevallen, beetje regen maar wel heerlijk afgekoeld…

Dus kindjes hebben gewoon de dag heerlijk af kunnen maken wel was roy door een wesp gestoken de oen ging ze proberen te vangen, en door een horzel, gelukkig is hij niet allergies want ik wel namelijk…

las wel net dat er een vrouw is getroffen door bliksem
ging koeien binnen halen haar man vond haar verschrikkelijk

he jasses, waarom zulke dingen er altijd bij moeten horen brrrrrr

Liefs Michelle

Denk het wel Marlala, donker ineens hè? Spannend!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker