Weer alarm grrr

Ohhhh kindjes hebben hier jeugdland speelweek voor basisschool kinderen

nu is dat op een heeel groot sport complex, met zo’n 1200 kinderen en verdikkeme precies vandaag een weer alarm en waarschuwen voor zeer zware wind stoten met veel schade…

Meiden ff blazen heeel hard, tot half 4 dan is het afgelopen zo lullig voor de kindjes anders

gr Tries

is toch eind van de dag dat weer alarm???

ben net wakker ga ik toch ff kijken,want hier staat alles uit,parasols,en de kussens gewoon nog op de stoelen

maar ga wel duimen dat het voor de kids droog blijft

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

vanmiddag geven geen tijd aan helaas eerste druppels vallen maar is klein buitje

Ik zet ze hier net af bij de kinder vakantie werk, komt er een vette onweersbui.
Ik moet werken, Daan is bij ze, maar ooooo mama vind het maar niks dat ze daar zijn. Ben toch al een schijtebroek als het op onweer komt.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

hier wordt het ook aardig donker! denk dat wij nu die onweersbui van Asje krijgen! hahah ik dacht ook dat het pas vanmiddag ging regenen en onweer.
Ik hoop dat jullie kindjes met de onweer thuis zijn en dat ze vandaag nog lekker kunnen genieten van de speelweek!

groetjes gytha

Ook hier al aardig donkere wolken iedere keer maar ik ga blazen voor de kindjes moeten jullie allemaal wel meeblazen want in me eentje red ik dat niet.
pffffffffffffffttttttttttttttttttttttt pfffffffffffffffffffffffffttttttttttttttttttttt ppffffffffffffffffffffffffffffftttttttttttttttttttttttttttt

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

hahha mits dat ik het berichtje post begon het hier dus te spetteren

alles maar omhoog gehaald en kussens naar binnen
en nu schijnt de zon weer

vind wel sneu als het voor de kindjes allemaal in het water zal vallen hoor
dus we willen vanavond als iedereen thuis is pas wat slechter weer

Dylan & Kaitlyn

Heb ze net afgezet, gelukkig kunnen ze wel naar binnen maar triesje houd het goed in de gate ga ze anders gelijk halen

Hoppelijk blijft het nog even weg

hier 25 graden en volop zon…! Wist niet van dat weeralarm?! mmm en ikke straks naar verjaardag 3 kwartier rijden … vanavond terug…

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090820/wKif.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/9ebNp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - mini-boy op 20 Aug 2009 10:52:13

25 grade? Zaaalig! Hier 36 grade… Niet om buite te kome dus.

het was 25 graden … wordt nu ook steeds warmer …

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

hier staat intussen de meter op 40 graden!! Gelukkig is het in Noa’s slaapkamer ‘maar’ 28 graden.

Hier bleef het gelukkig even bij die ene flinke bui, binnen een kwartier weer een stralende zon en temperaturen waar je u tegen zegt. Gelukkig was kinder vakantie werk maar tot 12.30u en zitten de bengels nu in het zwembad hier.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

knmi geeft 14:00 aan

ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
Toelichting Vanaf 14:00 kunnen in het gehele land zware onweersbuien tot ontwikkeling komen. Bij de buien, die zich verraderlijk snel kunnen ontwikkelen, is er een grote kans op zeer zware windstoten tot 110 km per uur, hagel en lokaal veel neerslag.

Neeeee helemaal niet tis 32 gr en pfff benauwd

zit er toch wel een beetje over in met de kindjes

anders ga ik ze gewoon halen

Nou het gaat hier nog wel ff duren hoor…
Snikheet hier in drenthe. Heb al 2 wasjes gewassen en buiten gedroogd. Jens al in badje gezeten om af te koelen… Bleh…

Heb wel al veel dingen opgeruimd, zodat het eind v/d middag, begin v/d avond niet zoveel werk is. Maar verder is het gewoon als een slappe dweil in je stoel hangen hoor.

Ik zal een poging doen tot blazen, maar komt het wel helemaal tot daar…? Hihi, zo sterk ben ik nou ook weer niet in de longen .

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

nou hier nog niks aan de hand,wel af en toe bewolkt maar verder is het gewoon 31.7 buiten pfffffffffffffffffffffffff

kids zijn nog heerlijk aan het zwemmen,ga er nu wel weer bij zitten,want als het eenmaal losbarst moeten ze er gelijk uit namelijk

Dylan & Kaitlyn

Hier in zuid oost Brabant 33 graden, maar de sluierbewolking komt eraan…

Ben een fan van bliksem, zit dan voor de schuifpui te kijken!!! Jade vindt het ook mooi om te zien!

Hopelijk dat het IETS afkoelt, zomer is goed maar moet niet overdrijven.

Groetjes vanuit het NOG zonnige zuiden.

Lilypie

Hier gaat het ieder moment beginnen met de onweer het begint heel langzaam grijs te worden. Misschien waait ie wel over? Maar pffffff wat is het toch warm buiten. Zeker 35 graden. Ik ben maar voor de ventilator gaan zitten. Groetjes chantal

Chantal

hier ook bloedheet! vanmorgen werd het donker maar niks gedaan!
wel waait het behoorlijk maar de zon is nog erg heet!
volgens mij komen wij er weer goed vanaf zoals zo vaak!
Van mij mag het gaan knallen! zodat het sfkoeld! hier binnen is het ook 26,5 graad!
pffffffffff

en tries, hoe is het daar? houden de kinders het nog droog?

groetjes gytha