Ow man wat zag ik er tegenop om weer aan het werk te moeten. De laatste weken van mijn verlof vlogen voorbij en de laatste week leek het alleen nog maar sneller te gaan. En toen was het maandag avond, dinsdag ochtend moest ik om 7uur weer aan het werk bij mn lieve clienten in het verpleeghuis. Mijn man zou Aaron naar oma brengen die op vast dagen op wil passen de schat!
Bijna huilend liep ik de deur uit, daar ging ik dan op naar een lange dag zonder mijn mannetje. 15 weken was ik er dag en nacht voor hem, hoewel het met die nachten wel mee viel Aaron sliep namelijk na 3 weken al door Lucky me
Het was 10 uur tijd voor koffie en de telefoon, alles ging goed bij mn schoonmoeder en Aaron was heel erg lief en heeft de hele dag geen kik gegeven alleen als het tijd was voor een fles wilde hij wel even ongeduldig worden.
Eindelijk 15:30 ik vlieg naar mn auto om Aaron op te halen, meteen een hele grote glimlach toen ik binnen kwam. Alles was goed gegaan, alleen in de avond was hij wat van slag. Ik kon weer drie dagen van hem gaan genieten want dit weekend mag ik weer. Nu blijft ie lekker thuis met papa en de volgende keer dat ie bij oma is zal het vast wat makkelijker zijn.
Weer aan het werk
Oh wat een herkenbaar gevoel … en soms nog hoor … ondanks dat onze boy al 16 maanden is!
Ik werk ook in de zorg en probeer veel avonden / nachten en weekenden te werken zodat er maar minimaal oppas nodig is. Lang leven de voordelen van de zorg
Ja die onregelmatige diensten is wel erg prettig, zeker als je bedenkt dat er collega’s zijn die het liefst geen avonddiensten willen… Gelukkig hoef ik tot 6maanden geen nacht te werken en we hebben 2 vaste nacht diensten die een week op en een week af werken dus alleen bij ziekte of vakantie moeten die opgevangen worden… Erg prettig
Het was een zure appel dus? De kop is er in ieder geval af. Het gaat vanzelf beter voelen en makkelijker worden, tenminste…hier wel.
Groetjes,
M
Ìk vind het super knap van je
Mij is het uiteindelijk niet gelukt en ben ik gaan werken op de momenten dat mijn man thuis is
Nu heb ik ook geen oppasoma helaas en ik heb echt dagen gehuild bij het idee m naar een creche te moeten brengen
Nou ben ik zelfstandig ondernemer en kan ik mn uren zelf indelen Dus ik werk nog wel maar weinig
Daarbij hebben we het voor de financieen niet nodig dus dat is wel fijn allemaal dat ik daardoor die keuze kon maken
Maar ik kan me je verhaal levendig inbeelden Dapper van je
Groetjes
Linda
Mama van Bjorn 15-08-08