Weer aan het werk....:(

ik moet vanmiddag helaas weer aan het werk.
aan de ene kant heb ik er wel zin in, maar aan de andere kant wil ik ook wel heel graag bij mijn 2 mannetjes zijn…
het scheelt wel dat sander gewoon thuis is( die werkt altijd van half 6 tot diep in de nacht) dus ruben hoeft niet naar de oppas…
maar dan nog zal het wel ff wennen zijn!
en misschien vind ik het ook wel lekker om weer aan het werk te zijn…
s’morgens slaapt sander en ben ik gewoon nog lekker thuis…maar als ik ooit een loterij win, dan weet ik het wel!
dan blijft deze mama lekker thuis! maar voordat dat gebeurt zijn we wel 100 jaar verder denk ik…

groetjes!!

karin

Ja is altijd even spannend, maar ik denk dat je het ook wel lekker vind die aantal uurtjes werken. En het is dan weer leuker als je weer thuis bent Veel plezier en succes.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Och meis, ja verschrikkelijk is dat he, ik vond het ook heel erg moeilijk.
Je baby is nog zoooooo klein en je wilt het liefste alles zelf doen als het om je kindje gaat. Ik vond het steeds zwaarder om bij me kindjes weg te gaan en uiteindelijk hebben we de rollen omgedraait dus ik weet er alles van.

VVeel succes vandaag en laat je nog weten hoe je eerste dag verlopen is ?

Groetjes van Miranda

dag dames!

het viel me reuze mee vandaag!
het was eigenlijk best lekker!
de middag is me voorbij gevlogen
natuurlijk waren mijn gedachten bij dat lieve knulletje van me maar toen ik thuis was lachte hij…en niet zomaar een lach maar eentje met een echt lachgeluid zeg maar!!!
helemaal fantastisch!!
had ie nog nooit eerder gedaan!
dat heeft papa hem geleerd(omdat ie de beste papa is)
eer wie ere toe komt!!

groetjes!!

groetjes

karin

Ik miste mijn meissie ook hoor, maar ik vond het na 18 weken thuis ook wel heel lekker om weer een volwassene te spreken op de dag. Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik niet de hele dag thuis zou kunnen blijven. Maar die lachen daar doe je het voor he

Groetjes,

Michèle

Fijn dat alles reuze mee is gevallen.
Ja, zo’n thuiskomst is helemaal super

ja dat lachen is echt helemaal geweldig!!!
en het is inderdaad fijn om er ff tussenuit te zijn…even wat anders!
sander en ik hebben het geluk dat we ruben niet zo vaak naar oppas hoeven te doen, doordat sander altijd s’avonds en s’nachts werkt…
en dat scheelt denk ik ook wel…
het lijkt me moeilijker om je kleine ukkepuk voor het eerst naar een verblijf te brengen…
hoewel ik er van overtuigd ben dat ze daar heel goed voor hem zullen zijn…
als we een keer ergens heen moeten…, de tandarts bijvoorbeeld…dan is er wel een tante of een oma die het geweldig vind om even op te passen

groetjes!!

karin

zien jullie mekaar dan nog wel???

Groetjes,

Michèle

Lekker joh dat het allemaal is meegevallen, dan gaan je de volgende keer ook weer lekker naar je werk.
Ik keek er best naar uit om te gaan werken, ik had wel weer even zin om wat anders te doen dan de hele dag thuis zitten. Ik was daar echt aan toe. Ik had Dani toen al 3 wendagen naar het KDV gebracht en dat ging (en gaat) erg goed. Dat scheelt natuurlijk enorm!! Dan ga je ook met een gerust hart weer aan het werk. Ik vind de combinatie echt super!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@ michele…
we zien elkaar niet echt super veel nee… s’middags met het eten en s’avonds met het eten…en natuurlijk het weekend!
maar dat was al zo toen ik sander leerde kennen…dus ik weet niet anders…
als hij thuis is, moet ik daar enorm aan wennen… raar he, maar dan kan ik hem soms wel achter het behang plakken
maar meestal is ie wel lief hoor
in het weekend en met de vakanties halen we de schade wel weer in!

@ saro…
ik keek er niet echt naar uit maar , mu ik de eerste dag heb gehad, vind ik het toch wel lekker…
en het is maar een paar uurtjes per dag dus dat is ook nog te doen!!
en de centen zijn ook mooi mee genomen…we willen nog graag een andere auto, de keuken moet nog drastisch onder handen worden genomen en zo heb ik nog wel meer dingen wat er nog moet gebeuren…
…maar…alles op z’n tijd!!

groetjes!!

karin

Mijn ex en mij heeft het opgebroken, maar die ging van ploegendienst naar alleen maar 's nachts werken en wij zagen elkaar eigenlijk niet meer. Maar ja dat was niet alleen maar de reden dat we uit elkaar gegaan zijn natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

ik denk dat als sander eerst overdag had gewerkt en dan alleen maar s’nachts, dat ik het er ook moeilijk mee zou hebben…
das wel een hele verandering…
maar toen san en ik iets met elkaar kregen werkte hij altijd al s’nachts…
dus ik ben er zo ingerold zeg maar!
we doen, in het weekend, wel heel veel samen( bijna alles eigenlijk)
dat moet dan ook wel…anders gaat het niet.
en dat werkt prima!!!

groetjes!!

karin