Weer aan het werk...arhgh!

Ook ik vond het na mijn verlof heerlijk om weer te gaan werken aan de ene kant en … aan de andere kant vond ik het weer heel gek en voelde het echt als afscheid van een bijzondere ( kraam)tijd. Maar iedereen is natuurlijk anders en ik ben toch gelukkiger als ik ook werk. Mijn vriend en ik zijn allebei een dag thuis en dat gaat prima.
Maar ook ik stond de eerste keer dat Neeltje de hele dag naar de creche ging te huilen bij mijn auto hoor… terwijl ik dacht bij de tweede heb je dat vast niet… nou mooi wel

Succes!

Ik haal me gewoon van alles in het hoofd. Als het maar goed gaat met haar, als ze maar voorzichtig zijn, en wat nou als ze mama nodig heeft ;(
Bah. Ik vind mijn werk niet vervelend maar om nou te zeggen dat ik het “leuk” vind is ook zo wat…waarschijnlijk als ik weer aan het werk ben vind ik het weer leuk maar nu…heb er gewoon buikpijn van…

Dat had ik ook in het begin. Maar als het dan een paar weken goed gaat, heb je er vast ook vertrouwen in!!

Mocht het kolven op het werkt toch tegenvallen, Oxitocide neusspray (ik weet niet of ik het goed schrijf) is echt een wondermiddel! Je kan zo een receptje bij de huisarts vragen.

De laatste twee weken nog wel even extra goed van je verlof genieten he!!!

@ Linette, I hope so maar ik geloof je hoor!

@ mama van Jasper, goede tip thanks! Ga ik zeker proberen maar het gaat nu wel heeeeel snel hoor!