Nou dames, ik zit heel erg in dubio…
Aan de pil of toch niet?
Ik ben nu uitmezelf weer 3x ongesteld geworden, en netjes optijd, na mn bevalling van Joël…
En heb tot mijn verbazing nergens last van gehad… geen krampen, rugpijn, hoofdpijn etc.
Aangezien Chris het nog niet durft om naar de dokter te stappen voor een sterilisatie, komt het toch op mij aan.
Ik heb trouwens na gevraagt voor een sterilisatie, en dat MAG als je er volledig achter staat… Ze doen het het liefst wanneer je jongste kind 1jaar is, maar als je gezin echt compleet is, willen ze het wel eerder doen.
Wij hebben beiden zoiets van, Tja mocht onze kids wat overkomen, willen wij geen vervanging voor hun…
Maaaaaaaar oke… uhm… tot die tijd dat Chris zich laat helpen, moeten we iets verzinnen… ik kan weer aan de pil gaan… maar heb niet echt veel zin om weer aan die prut te zitten… en alleen maar met condoom is ook niet verstandig… moet elke keer goed kijken of er niet een gaatje/scheurtje in zit… en dat is ook niet bepaald prettig… En gewoon onthouding dat lukt niet hehehe…
Zal ik dan toch maar weer aan de pil gaan, om eventuele zwangerschappen te voorkomen totdat chris actie gaat ondernemen??
Liefs, Melanie