Weekendje weg!

eerst zo even hond naar kennissen brengen, dan de auto inpakken en dan…
…heerlijk een weekendje weg!!!
we gaan naar sundern in sauerland en heb er reteveel zin in!!!
zal mijn diego (hond) wel enorm missen, maar die kan, helaas niet mee dit keer
heb waarschijnlijk weer veel te veel mee genomen, maar beter teveel als te weinig zeg ik altijd
ik wens jullie dus bij deze een heel fijn weekend, want deze mama moet ff haar handjes laten wapperen!!!

groetjes!!

karin

Een heel fijn wekkend toegewnst van deze kant. Geniet er lekker van.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lekker van genieten en we horen wel hoe het was.

Groetjes,

Michèle

mmm klinkt goed… lekker zonnetje erbij… genieten maar!!

Have fun!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

goedemorgen dames!!!

het was heerlijk om er ff tussen uit te zijn!
het was er prachtig mooi, hoge bergen en bosrijke omgeving met leuke ouderwetse dorpjes en zo…en natuurlijk prachtig mooi weer!!!
de heen weg was behoorlijk druk op weg i.v.m wegwerkzaamheden in duitsland, dat was minder…
dus met het oog op files zijn we gisteravond terug gereden, was voor ruben ook fijner…kon ie mooi slapen in de auto…
de eerste nacht moest ruben wennen aan zijn logeerbed, en alles was natuurlijk vreemd…maar toen ie in de gaten had dat pa en ma er ook nog wel waren sliep hij heerlijk door…
toen hij gister in zijn eigen bedje weer lag keek hij in het rond en zag je toch echt dat hij dacht…zo lekker weer thuis en in me eigen bed!
we hebben er alle 3 van genoten…nu moet de auto nog leeg gepakt worden en alles opgeruimd en dan snel onze hond ophalen want die hebben we alledrie enorm gemist!!!

groetjes!!

karin

Lekker joh dat jullie zo genoten hebben. Weer een hindernis in het hebben van kinderen succesvol genomen

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het zo geslaagd was. Op naar de volgende vakantie!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hallo…

leuk dat het z’n gezellig weekendje was!!
wij willen ook een paar dajes weg ma had nog even een vraagje…

(1) mijn dochtertje is nu 9 weekjes en oma woont in duitsland (4uur rije)
wij wilde daar een paar daagjes na toe gaan…
nu slaapt ze in haar eige bedje op haar eige kamer ma dalijk slaapt ze voor die paar dagen bij ons op de kamer kan dat kwaat?(wel in een eigebedje)

(2) ze slaapt altyd in haar bed aleen tussen de voeding van 7 en 11 (ongeveer schuift nog wel eens een beetje) wil ze niet!! dan slaapt ze aleen bij ons op de arm en haar in bed leggen als ze slaapt word ze wakker en gaat huilen… wel kan ik haar op de bank naast me leggen als ze slaapt:-s na de laatste fles (11uur) slaapt ze wel weer in haar bed…
wat kan ik er aan doen ??

groetjes femke