Wederom tandjes alarm

Ja hoor, het is weer begonnen, wederom tandjes die weer heel erg pijn doen met doorkomen. Slecht slapen, veel huilen en flinke dunne en zure poep. Ze laat me alleen niet goed kijken welke tandjes door aan het komen zijn, maar volgens mij zijn het dit keer weer ondertandjes die door komen (ze heeft er al 2 beneden en 3, bijna 4 boven) Iemand een tip/truc hoe je makkelijk in het mondje van je kind kan kijken?

Anouschka en Émilie

haar aan het lachen maken of iets wat ze lekker vind even boven dr mond houden wel gemeen maar ja

hallo

het klinkt misschien een beetje raar maar je kan het ook geod zien als ze huilen
althans ik kan het bij romy dan goed zien als ze lacht en ik zeg tegen haar laat mama is kijken doet ze gauw maar mond weer dicht
ja kan het altijd proberen ik vind het wel een beetje sneu als ze huilt dan is ze meestal moe en dan komt ze moeder ook nog eens zeuren maar ja dat is bij romy de enige manier
ik hoop dat het lukt

veel liefs harriet

h van asselt

Is het weer zo ver!!! Zij heeft er echt heel veel last van hé. Vervelend hoor. Stijn heeft nu net zo veel tanden. En de andere tand die nu in aantocht komt is niet zo erg. Af en toe een keer wakker.

Wat ik altijd doe (ik mag er ook niet aankomen) is Stijn aan het lachen maken. Dan kun je het zo van onderen goed zien.

Sterkte beiden

Groetjes Wiets

ja, gelukkig duurde de pijn dit keer niet zo lang als vorige keer. Vorige keer had ze er ruim 2 weken heel erg veel last van en nu een week. Het waren inderdaad de nieuwe ondertandjes. Op weer naar de volgende!!

Anouschka en Émilie