Webwinkel


#1

Hoihoi!

Sinds bijna twee jaar ben ik de trotse mama van een zoontje en drie maanden geleden kwam daar een prachtig dochtertje bij. Nu ben ik sinds ik parttime werk een webwinkeltje begonnen, waarin ik onder meer artikelen verkoop die ik zelf gebruik. Babyproducten vallen daar ook onder. Ze zijn superzacht en de labeltjes vindt mijn dochtertje helemaal geweldig!
Ik nodig iedereen hier uit om eens een kijkje te nemen op de site link verwijderd En natuurlijk zijn alle tips en ideeen van harte welkom!

Groetjes, Angel

Gewijzigd door - Asje op 10 Oct 2008 22:55:58


#2

Ja, maak gerust reclame zonder overleg met de webmaster!

Groetekes, Sje


#3

Sorry! Dat was echt niet mijn bedoeling. Wilde alleen tips van andere moeders!


#4

Vergelijk het internet met real life.

Ikkeben is een supermarkt
Jouw webwinkel is een buurt-groentenwinkeltje

Dan ga je in die supermarkt toch geen foldertjes uitdelen met de aanbiedingen uit jouw buurt-groentenwinkeltje?
Dat zou je dan eerst even navragen bij de bedrijfsleider van de supermarkt.

Zodra je twijfelt of iets op de site van een ander toegestaan is, gewoon zo’n soort vergelijking maken en dan ben je er snel genoeg achter.

Groetekes, Sje


#5

sje misschien een best leuk idee (niet lullig bedoel of zo )
is het messchien niet een idee om een aparte dinge te maken op de forum (wel met toestemming van jullie ) en alleen op baby en kinderen gebaseerd .
waar moeders hier van het forum zich toch bekend kunnen maken van wij doen dit .
dis maar een idee dus vat het niet verkeer op .
als je het niet goed vind hier alvast (sorry)

en angel001 welkom op het forum.

gr de mama van leyla

veronique daniels


#6

Nou het fijne van ikkeben is dus NO reclame, met uitzondering van toestemming. Want maak je er een aparte afdeling van, dan vind men het dan weer nodig om het in het zicht te doen en de hele site ermee vol te kalken, of men vind deze afdeling en denkt dus gerust ook ergens iets neert te kunnen zetten ongeacht waar. ergens ligt een grens dus en ik vind deze prima liggen, maar misschien is dat persoonlijk.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#7

No way geen reclame op ikkeben ben ik verschikkelijk allergies voor bulten en al krijg ik er van

er is al zo iets dat je mensen je website kan laten zien die evt voor de kindjes is gemaakt das meer dan genoeg en verder kan iedereen google toch?

gr Tries


#8

Hoi Joyce,

Daar wil ik wel even op reageren leuke linken is bv bedoelt om iemand zijn baby/kindersite te laten zien, maar ook bv leuke/lekkere recepten om voor je kindje te maken, of om samen met je kindje te maken… of handige pictogrammen op staan voor dat soort dingen is leuke linken bedoelt, maar niet voor webwinkels/andere forums ten zei dat is aangevraagt en is goedgekeurd is door de webmaster.

Hoppelijk is het zo duidelijk

gr Tries

Gewijzigd door - Tries op 11 Oct 2008 21:01:14


#9

Tries je haalt me de woorden uit de mond! Duidelijk uitgelegd!

Zodra je een link plaatst die je bankrekening leuk kan aanvullen, is het gewoon sowieso niet toegestaan.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 12 Oct 2008 11:55:05


#10

ik blijf er maar weg was alleen maar een voorstel
niks geen kritiek alleen maar een klein ideetje .
en bij mij gaat het niet om me bankrekening te vullen maar meer wat vinden andere moeders der van .

als ik jullie gekwetst heb sorry .

gr de mama van leyla

veronique daniels


#11

Tuurlijk heb je niemand gekwetst meissie! Je mag toch met ideeën komen. En ik had trouwens sowieso niet over je idee kunnen beslissen want ik ben hier ook gewoon lid en geen moderator.

Groetekes, Sje


#12

gekwetst??? neee joh gekkie geef alleen uitleg…

gr Tries


#13

oke dan is het goed ben ik weer opgelucht

gr de mama van leyla

veronique daniels


#14

whhahha zo snel zitten we nu ook weer niet op de tenen. We hebben wel van die crea mama`s hoor en die mogen ook best een linkje plaatsten, maaaaaaaar dan word er wel altijd even om toestemming gevraagd. Klinkt misschien een beetje kinderachtig, maar het is om te voorkomen dat anders ikkeben binnen no time vol staat met reclame. Whahaha daarbij willen de moderators wel ook een taakje hebben he .
Nee alle gekheid op een stokkie, het is echt waar hoor, super snel staat je site anders vol met de raarste dingen. Niet leuk als je bedenkt dat deze site ontstaan is uit een hobby.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#15

ja dat snap ik ansje dat had ik er ook in gezet (van eerst toestemming vragen van de beheerders ) das meer als normaal .
en ik ben ook niet gauw afgeschrikt hoor houw het een beetje leuk en een lolletje mag er best bij zitten.
zo gauw ik mijn dingen klaar heb kom ik toestemming vragen of ik er wat op mag zetten .
dat duurd nog wel even voor dat het gebeurd moet eerst klaar zijn kan best over een jaar pas zijn .

gr de mama van leyla

veronique daniels


#16

Whahaha hoe kom je op ansje ??? Het is asje, volgens mij schreef je dat al eens eerder zo en dacht ik dat het een typVoutje was.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#17

Ik vind Ansje eigenlijk best leuk! En ik zie dan ook meteen een bepaald type voor me. Beetje middelbare leeftijd klederdracht-vrouwke wat op de dijk de smetteloos witte was lekker wapperend aan het ophangen is! Hierna gaat ze snel de keuken in want om 12.00 moet de warme maaltijd op tafel staan (=aardappelen, groenten, vlees natuurlijk op een diep bord! En dan als toetje vanillevla uit hetzelfde bord! Scheelt afwas!).

Zoiets?

Groetekes, Sje


#18

whhahaha ja ja en dan tussendoor met rode letter “link verwijderd” schrijven op de ikkeben site…

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#19

sorry sorry damens ik ben nogal snel met typen en ik lees het meestal niet na dom van me maar zal er volgende keer wel op letten .
tenzij ??? je het gewoon leuk vind blijf ik het speciaal voor jou hoor geen probleem

gr de mama van leyla

veronique daniels


#20

Hahaha ik moet wel lachen om jullie hoor.
Heb ik soms wel effe nodig met al die kopzorgen.
Ansje… T’is dat ons gezinnetje compleet is, anders had ik em als
optie gehouden