Website voor kindje

Maken jullie ook een eigen website over jullie kindje? Om zo familie/vrienden op de hoogte te houden? En zo ja, waar doen jullie dat dan? Ik heb er zelf een op proef bij kijkonzebaby. Bevalt op zich goed. Heeft leuke vormgevingen.

Dit riekt naar reclame…

Groetekes, Sje

Valt toch best mee Sje

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Oké, we maken een nieuwe prijsvraag:

Zien we Sjoukje2 ooit nog terug op het forum?

Groetekes, Sje

ik zeg ja om te vertellen dat het echt geen reclame is maar gewoon een heel goed idee dat toevallig uit haar koker komt.

Groetjes,

Michèle

hahahaha en als je er op klikt gebeurt er niets

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Michèle, ben jij Sjoukje2?

Groetekes, Sje

Hallo zeg nee hoor, dan zou ik wel een andere naam kiezen. Vind het al heel knap dat ik mijn hyves kan onderhouden laat staan dat ik een website moet bouwen voor mijn kind.

Groetjes,

Michèle

Ik was gewoon nieuwsgierig. Je hebt namelijk wel meer van zulke aanbieders van babysites. Bijvoorbeeld jouwbabywebsite. Ziet er ook wel leuk uit, maar heb ik geen ervaring mee. Dus vroeg me gewoon af welke babysiteaanbieders het best bevallen.

Hyves zou wel kunnen inderdaad, maar vind ik altijd zo rommelig en onoverzichtelijk ogen en heeft zoveel reclame.
De site die ik nu heb heb ik ook wel beveiligd met een wachtwoord hoor. Dat is ook wel een voorwaarde voor mij, maar dat zal meestal toch wel kunnen?