We zullen ons even voorstellen!

Hai ik ben hier nieuw sinds vandaag (8-02-04)
ik zal me eigen ook even voorstellen, ik ben Daniëlle, 35 jr, niet getrouwd, verloofd of verliefd maar een alleenstaande mama, ik ben op 8 december 2003 bevallen van een super mooie dochter die ik de naam Jill heb mee gegeven, Jill is geen ongelukje, ik heb zeer bewust voor haar gekozen ondanks dat ik alleen ben, daar ik nog steeds niet de liefde van me leven was en ben tegen gekomen heb ik na lang wikken en wegen en veel gesprekken met de familie er voor gekozen om er alleen voor te gaan, ik kon het verlangen naar een kindje niet langer meer onderdrukken en wilde dat ook niet meer en daarnaast gaat de leeftijd ook meespelen op een gegeven moment, ik wist dat ik het in me eentje ook heel goed zou doen en het gaat ook super, we genieten volop van elkaar en mocht Jill straks willen weten wie haar vader is dan kan ze bij hem terecht.
Ik wist al wel dat je veel liefde kan voelen voor zo’n mensje want die liefde zat en zit al diep voor me neefje van 2 en half maar het is echt overweldigend vandaar mij aanmelding hier, het lijkt me onwijs leuk om van gedachte te wisselen met andere ouders.

Hoi Danielle,

Leuk dat je je hier aangemeld hebt!
Je krijgt er vast geen spijt van, want het is hier echt heel gezellig.
Ik heb er best wel bewondering voor dat je er voor gekozen hebt om bewust alleenstaande moeder te zijn.
En wat fijn dat je dochter eventueel gewoon haar vader kan leren kennen als ze dat later zou willen.

Maar goed, ik zal me even aan je voorstellen.
Ik ben Bianca (pas op, zijn er hier DRIE van, om het makkelijk te maken ), ik ben net 29 jaar geworden en ik woon samen met mijn vriend.
Samen hebben we een zoontje Stephan (23 juni 2001) waar we uiteraard super-trots op zijn!
Ik hoop dat je het hier net zo gezellig gaat vinden als ik.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

P.S. hoe kom je aan die inlognaam joh??!!

Gewijzigd door - Bieb op 08 Feb 2004 23:26:15

hoi danielle
welkom op het verslaafde forum van ikke ben het is hier altijd gezellig veel plezier zal me even voorstellen ben marielle 35j getrouwd met martin en samen hebben we een dochter tanja van 2jaar en 4maanden

groetjes marielle mama van tanja

Hoi hoi,

welkom hier. Ik ben Jolanda (29 jaar), getrouwd met Dennis en moeder van Lisa (25-08-2002).
Wat knap van je om alleen te gaan voor het ouderschap!!! Petje af.
Hoe gaat het met je dochter?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

p.s. Ik zag dat je in Zwijndrecht woont, ik woon in H.I.Ambacht dat is vlak bij.
Leuk!

Hoi Danielle welkom!!
Wij zijn Sam (30) en Ida, trotse ouders van Shakira (1).
We hopen de komende tijd veel van je te horen!!
En knap trouwens dat je Jill alleen opvoedt!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Hallo Danielle,
Van harte welkom dit verslavende Forum.
Wat leuk om een echte BOM-moeder (of vind je dit geen goede benaming) hier te hebben. En wat een leuke naam Jill. Kom je niet zo vaak meer tegen.
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Kristel (16-03-1975) en getrouwd (10-05-2002) met Frans (29-06-1967) en de trotse moeder van Sanne (13-05-2003). We hebben ook een hondje, Roos (16-03-2000)
Nog heel veel plezier en ik hoop je echt veel vaker tegen te komen.

Liefs Kristel

ik ben maureen, 30 jaar en getrouwd. ik heb samen met mijn man twee zoontjes fabiano van bijna twee en alessandro van bijna 6 maanden. mijn man heeft al twee kindjes uit een andere relatie. een jongen van 9 en een meisje van 7. ik kan het me helemaal indenken dat je alleen voor het moederschap ben gegaan! ik had het zelfde waarschijnlijk gedaan in jou situatie. je kinder wens kan zo groot zijn dat je daar niet onderuit kan. ik vind dat je een hele mooie naam hebt uitgekozen voor je kleine meisje. veel plezier hier!!!

groetjes maureen

hoi ik ben bianca getrouwd met hans en trotse ouders van een engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 7 en kaitlyn van 3

Hoi, ik ben Mim (das kort voor Miriam) ben bijna 33 en getrouwd met Cas. Samen hebben we een zoon van bijna 3, Lucas.
Leuk, iemand die echt heel bewust heeft gekozen voor het moederschap.

Groetjes Mim

Hoi,

Welkom hier!

Ik ben diana 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 en Samantha 05-08-2002 en pascal 15-12-2003

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl

Hoi Jolanda het gaat heel goed met me dochter ze ligt nu lekker tegen me aan te slapen, afgelopen vrijdag heeft ze haar prik gehad heel zielig en heel eng met die verhalen eromheen maar ze heeft alleen wat verhoging gehad.
Groetjes Danielle, mama van Jill (08-12-03)

Hoe gaat het met je dochter?

[/quote]

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve en positieve reacties wat betreft het alleenstaande ouderschap.

Ik vindt mezelf geen echte BOM moeder Kristel we noemen het tegenwoordig BAM, bewust alleendstaand mama, ik heb wel bewust voor een kindje gekozen maar niet bewust om ongehuwd of alleen te blijven. mij droom was ook huisje, boompje, beestje maarja niet de juiste persoon tegen gekomen maar wie weet komt dat nog ik heb nu wat ik wilde dus ik hoeft niet meer zo hard te zoeken omdat ik graag een kindje wil en dat is een stuk relaxter.

Hoi Jolanda zeker leuk dat je zo vlakbij woont, ik heb zwangerschapsgym in Ambacht gehad in dat gebouwtje bij de schoof.

Ha Danielle,

ja wat is de wereld toch klein. Daar waar jij zwangerschapsgym hebt gehad, daar was het cb, is inmiddels weer verhuisd.
Ben blij dat alles goed gaat met Jill.
Met jou ook?

Hoi Danielle,
Ik ben Marja en ik heb samen met bewust alleenstaande moeders een website,mailinglijsten , forum en chat. Als je geinteresseerd bent,kijk eens op www.bam-mam.nl

Doeg,Marja

quote:

Hai ik ben hier nieuw sinds vandaag (8-02-04)
ik zal me eigen ook even voorstellen, ik ben Daniëlle, 35 jr, niet getrouwd, verloofd of verliefd maar een alleenstaande mama, ik ben op 8 december 2003 bevallen van een super mooie dochter die ik de naam Jill heb mee gegeven, Jill is geen ongelukje, ik heb zeer bewust voor haar gekozen ondanks dat ik alleen ben, daar ik nog steeds niet de liefde van me leven was en ben tegen gekomen heb ik na lang wikken en wegen en veel gesprekken met de familie er voor gekozen om er alleen voor te gaan, ik kon het verlangen naar een kindje niet langer meer onderdrukken en wilde dat ook niet meer en daarnaast gaat de leeftijd ook meespelen op een gegeven moment, ik wist dat ik het in me eentje ook heel goed zou doen en het gaat ook super, we genieten volop van elkaar en mocht Jill straks willen weten wie haar vader is dan kan ze bij hem terecht.
Ik wist al wel dat je veel liefde kan voelen voor zo’n mensje want die liefde zat en zit al diep voor me neefje van 2 en half maar het is echt overweldigend vandaar mij aanmelding hier, het lijkt me onwijs leuk om van gedachte te wisselen met andere ouders.

hoi welkom
mijn naam is janet,ben 32 en getrouwd met John en mama van twee jongens koen van bijna vier en Luuk van net eeen jaar heerlijke kerels hoor.
echt een verrijking die kinderen.
hoop je nog te spreken hier
groetjes janet

[quote]
Hoi Danielle,
Ik ben Marja en ik heb samen met bewust alleenstaande moeders een website,mailinglijsten , forum en chat. Als je geinteresseerd bent,kijk eens op www.bam-mam.nl

Doeg,Marja[quote]

Hoi Marja,
Ik ben lid van van de mailinglist single en kind, inmiddels alweer zo’n 2 jr, bedankt voor je berichtje.

Groetjes Danielle, mama van Jill 08-12-2003