We zijn weer thuis!

godzeidank, wat een week… maar goed…

Peet is maandag naar huis gekomen ze dachten met de operatie een ontsteking gezien te hebben maar gelukkig was dat niet het geval anders had hij nog 2 weken plat op bed moeten blijven met infuus maar gelukkig was dat niet het geval… de eerste 2 dagen heeft hij erg veel pijn gehad, morfine is verledentijd godzeidank, en nu 6 weken rustig opbouwen en hij wordt weer de oude gaan we maar van uit he!!!

Wij! hebben een hele drukke week gehad, Jordy is heel erg ziek geweest dat ik woensdag echt dacht ,die moet ook opgenomen worden, ik kwam uit bed en Jordy reageerde helemaal nergens meer op en lag echt als een dood musje op bed, gelijk de dokter gebelt en moesten gelijk komen, hij was aan het uitdrogen ,maar hij mocht gelukkig mee naar huis, drankje gekregen om zijn darmen rust te geven, en gelukkig knapte hij daarna snel op.

Roy was erg aan de dunne en spugen maar was er niet zo aan toe als Jordy gelukkig, alleen heeft hij echt 6 a 7 uur achtereen gehuilt dat hij er nu schor van is ( heel raar gehoor bij een baby hoor).

Vrijdag kon er ook nog wel bij werd mijn schoonvader ziek ook buikgriep, en maandag Jordy zou een dagje langer blijven bij opa en oma ,belde mijn schoonmoeder op dat ook zij ziek was dus Jordy kwam naar huis… en je raad het al kan niet uit blijven ook ik niet lekker, alleen denk en hoop ik dat het door de vermoeidheid is, ik ga ook stoppen nu, en ff heerlijk van mijn mannetje genieten en dan naar bed…

jullie zijn weer op de hoogte
lief dat jullie weer zo aan ons hebben gedacht, ik ga gauw van de week de rest lezen…

Tries Peet Jordy en Roy

jeetje zeg dan lijk wel of alles in enen komt he.

gelukkig dat jordy mee naar huis mocht zeg jeetje wat zou jij geschrokken zijn.

nou geniet lekker van je mannen en doe rustig aan he

groetjes bianca

Ik hoop dat het vanaf nu allemaal alleen nog maar hartstikke goed zal gaan.
Enne Tries, probeer je ook een beetje aan jezelf te denken? Al valt dat dan niet mee, ik weet het!

Sterkte.

Groetjes Miriam

had je al effe gesproken,nu ben jij aan de beurt hoor(qua genieten dan)

Kussies

Fijn dat alles goed is gegaan en iedereen weer een beetje beter aan het worden is.

Geniet nu maar lekker van die mannen van jou.

Marty

jaja ikke hihi nou jordy weer ziek morgen gaat de ha maar lekker komen gek wordt ik er van, kind is 1.5 kilo afgevallen en nu weer niet eten en koorts…

nee alles komt tegelijk als je er nou dan ook in een keer van af ben oke daar gaan we maar weer van uit laat morgen wel ff weten wat de ha heeft gezegt

Tries

He gedsie zeg, allemaal ziek dus. Nou bah hoor. Ik hoop dat de operatie dit keer wel geholpen heeft. Het zal al een hoop schelen, als PP weer de oude gaat worden natuurlijK! En buikgriepen gaan voorbij Tries… Daarna wordt het toch (eindelijk…) een keertje genieten tijd>?

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo