We zijn trouwens met kaitlyn

op 5 augustus naar het ziekenhuis geweest…
de arts had gebeld in de vakantie hoe het ging met haar,zij al het gaat goed het drukken gaat steeds beter,alleen als wij 1 dag vergeten de poeder te geven is het weer hard…

en ze valt af…

dus wij geweest ,ze heb kaitlyn onderzocht der poepertje was weer helemaal mooi roze niet meer beurs en blauw

de poeder moeten we tot eind van het jaar geven de 15 gram,daarna afbouwen tot 0

dan moeten we aan kijken of het dan goed gaat,word het weer dikker dan moeten we terug komen en anders mogen we weg blijven

dus ik hoop dat het goed gaat als we afbouwen

Maar zeiden ze dan niks over dat afvallen?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ja dat vroeg ik me ook af?

En hoe komt het dan dat het zo hard is, eet ze geen bruin brood enzo?

Groetjes Nathalie & Co

van dat afvallen komt,doordat nu alle oude poep weg gaat,het is blijven zitten in haar darmen,omdat madam niet wilde poepen,alleen wat zeg maar iets dunner was kwam er uit en nam dan steeds harde ontlasting mee…

nu door dat drankje,word steeds oude poep mee genomen,vandaar het afvallen

ze is 1 1/2 kilo af gevallen en gisteren hadden we haar op de weegschaal gezet en was ze 5 ons aan gekomen

brood eet kaitlyn altijd donker bruin,1 keer per week een wit bolletje maar meestal als ze het bruine ziet voor haar vader dan zegt ze nee wil die

jee wat zal kaitlyn een pijn gehad hebben in haar buik .wat goed dat ze nu weer 5 ons is aan gekomen het begin is er succes verder

groetjes marielle mama van tanja