We zijn thuis! Rico deed iets ergs genants!shame!

naar de dierentuin gaan zondag?
nu naar burgers zoo
ivm die gratis kaartjes van het kruidvat bij 3 actieproducten.
het zou eigenlijk gaan regenen morgen maar net waren de voorspellingen weer beter dus we gaan toch… en met de trein. RIco is er helemaal vol van!

Gewijzigd door - MamavanRico op 07 Nov 2010 19:41:44

Gewijzigd door - MamavanRico op 07 Nov 2010 19:46:04

oh Leuk Inge ja dan zin die acties weer zinvol
Wij gaan morgen winkelen, de sint kadootjes voor de oma’s en rest van het 5-12 bezoek kopen. Hebben we dat allemaal gehad dan hoeven we niet als het topdruk is

Groetjes,

Michèle

Veel plezier Inge!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Heel veel plezier morgen met z’n allen!!!

Leuk!!
Seth is van de week geweest en was er helemaal vol van, hij vind het super!

Veel plezier
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Michele: shoppen is ook leuk! zeker als je voor je eigen moppie kan shoppen… heerlijk is dat he! ik kijk daar ook altijd naar uit

@Anne: Welke dierentuin zijn jullie geweest? En welk dier vond seth het leukste? Rico is helemaal en dan ook echt HEEEEELEMAAAL!!! gek van olifanten. hij roept dan heel hard : LLLLLLLLLLLLLLLL met een gigantisch hoog stemmetje. en dan loopt hij helemaal rood aan hahaha. ik zei net al tegen hem: waar gaan we morgen heen? hij zo: “na de LLLLLLLLLLLLL” ik zo: en hoe gaan we daarheen? rico: TRRRRRREINNN!!!

@Mriek: morgen gaat rico dus voor de 2e keer in zijn leventje met de trein. ik moest aan Erik denken hoe gaaf hij dat vond en dat ik toen tegen je zei dat rico naar preston palace toe ook in de trein zat maar dat hij toen nog te jong was om dat leuk te vinden… nu snapt hij het dus wel en is helemaal happy daarmee!

Leuk Inge, dat hij het nu helemaal doorheeft! Ik ben benieuwd of Rico net zo onder de indruk zal zijn als Erik ervan was.

Groetjes,
M

@ Inge nee we gaan niet voor morgan, die heeft al genoeg en kleren heb ik gister gekocht voor haar . Dus we gaan wat voor mijn moeder, stiefvader en schoonmoeder halen. Voor mijn vriendin heb ik al. En voor ons natuurlijk. En mer moet nieuwe onderbroeken hebben en wil een nieuw wii spelletje. Dus morgan mag mee maar krijgt niets nu.

Groetjes,

Michèle

@Michèle: Nou tssssss die kids denken ook altijd dat ze aan de beurt zijn!!!
Heel veel plezier met winkelen

@ yavahn ja waar ze dat idee vandaan halen??? En dank je zal wel lukken winkelen is altijd wel leuk.

Groetjes,

Michèle

We zijn nog maar een half uur thuis (treinen he haha) rico heeft net gegeten en kan zometeen weer door naar bed.
hij heeft de hele dag niet geslapen en was dus al om 5 uur wakker.
pfffff ik ben kapot! hij ook hahaha.
wij allemaal trouwens
maar het was echt heel erg leuk geweest, rico heeft zich enorm vermaakt, zeker met de olifanten.

Hij heeft iets HEEEEEEEL GENANTS!!! gedaan.
wij zaten in de trein, het was stikdruk en wij stonden bij de staanplaatsen(deels zit) er stond een jonge vrouw langs rico maar wel met haar rug naar rico toe.
wat doet rico, GRIJPT INEENS IN DR KRUIS EN KRIEBELT AAN DR BILLEN!! oh my GOD!!! ik schaamde me kapot Rijco nog erger, die stond achter de wagen hahahahahahhaha. ik draaide me om en bescheurde het…werkelijk helemaal! ik kwam niet meer bij en de tranen liepen van het lachen echt over mijn wangen.
ze draaide zich eerst heel boos om, toen zag ze dat het nog maar een kind was en keek rijco aan en zei: dat heeft ie zeker van zn vader
hij zo: nee hoor. kijkt ie mij aan ja leuk! alsof IK zoiets zou doen?!?!?!
maargoed… het was gieren en brullen van het lachen dus.

Ha ha ha zag ze er nog een beetje leuk uit of moet die smaak nog ontwikkelen Ik zie het helemaal voor me geweldig. En fijn dat je dag ook zo leuk was.

Groetjes,

Michèle

hahahaha, nou ze zag er niet verkeerd uit maar gewoon kom op dat moet ons weer gebeuren Rico ligt

hahahaha, nou ze zag er niet verkeerd uit maar gewoon kom op dat moet ons weer gebeuren Rico ligt er net in, echt superlaat maargoed…kan gebeuren.
ik ben zelf ook helemaal gesloopt, dus ga ook over 'n uur slapen.
Brr nou morgen naar de tandarts voor hoogstwaarschijnlijk die wortelkanaalbehandeling… ik lig hier al bijna een week van wakker.
niet dat ik helemaal niet slaap, maar heel kort en heel laat… en elke keer vroeg wakker. ik ben er best ziek van dat ik dat morgen moet ondergaan.
ik ben zo bang dat ik het toch ga voelen oid… maargoed ik heb gewoon gebeld en die afspraak gemaakt want anders blijf ik me rot voelen over iets wat toch een keer zal moeten gebeuren.

Gewijzigd door - MamavanRico op 07 Nov 2010 20:16:56

Fijn dat het geslaagd was Inge en geloof me je gaat nog wel meer van die situaties meemaken

Liefs Michelle

Haha, die Rico! Fijn dat het leuk was.

Enne Inge, m’n vriend heeft pas geleden ook een wortelkanaalbehandeling gehad en er niets van gevoeld. Het was natuurlijk goed verdoofd, maar ook toen de verdoving was uitgewerkt had 'ie praktisch geen last. Succes en sterkte morgen!

Groetjes,
M

Ik ging toen ik je topic-titel heeeeeel gauw kijken wat die boef gedaan had! En inderdaad, ERG! Hahahahaha. Ik zie het helemaal voor me, hoe hij kriebelt aan haar billen! Ik moest erg lachen! Ricoooooooooo, viespeukje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!!

Seth vindt alle dieren leuk, hij maakt bij allemaal de dierengeluiden, heel erg leuk Maar de vissen vind hij het allerleukst, alhoewel, de apen zijn ook favoriet!
We zijn de laatste keren naar Blijdorp geweest (wij krijgen elke keer gratis kaarten ed), en zijn ook een keer in Amersfoort geweest.

Liefs, Anne

haha tja, rico is een viespeukje ja
hij zat gisten ook echt smerig aan een kaasje te likken hahahaha, ik zei al tegen rijco: ohjee waar gaat dit heen??

@Anne: Ja apen vind Rico ook erg leuk, maar olifanten…ik weet niet wat hij daarmee heeft.
Wat leuk dat jullie overal gratis kaartjes van krijgen, hoe kom je eraan??

Haha, van de Rabobank hier in Rotterdam, airmiles, en mijn schoonouders hadden wat gewonnen met de krant, geloof ik.
Leuk voor ons!

Liefs, Anne