We zijn terug, het is goed gegaan!

om 9:40 pas geholpen worden bij de KNO?Dan wordt Bo geholpen aan zijn neusje. Klinkt misschien een beetje stom, maar baal er van, want ik vind het vrij laat, hij is om 700 al wakker, soms nog iets eerder, en ik mag hem niks geven, want hij moet nuchter blijven snap wel dat het beter is dat hij nuchetr blijft, ga ik ook echt wel doen, maar ik vind het tijddstip dat hij geholpen wordt gewoon zo laat. had liever 800 of 830 gehad maar jas, kan niet altijd alles hebben , en hier moeten we het mee doen!

liefs woezel

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/FwlKp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - woezel op 26 Jul 2011 12:16:22

Tjee… dat is inderdaad laat zeg!
Over het zh bij ons in de buurt ben ik totaal niet tevreden, maar een pluspunt is wel dat ze kindjes altijd om 8uur - half 9 uiterlijk helpen als ze nuchter moeten!
Zelfs met bloedprikken kregen we voorrang hele wachtkamer zat vol om te prikken, en ik kon toen met mn kleine meisje zo doorlopen.

Spannend hoor! Zie je er tegenop?

Da’s inderdaad laat zeg. Succes en sterkte morgen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

succes morgen.

ja ik zei op msn ook ik snap er geen jota van, maar heb je daar wel naar geeinformeerd wat daar de reden voor is??
Meisie ik denk heel erg aan jullie morgen, geef Bo maar een knuffel van mij en Rico. en 1 voor jezelf uiteraard! je kan me bellen he als je me nodig hebt!

Als het druk is kunnen ze natuurlijk niet alle kindjes zo vroeg inplannen.
Volgens mij proberen ze er altijd wel zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Wij waren toen ook pas om 9u aan de beurt en voor ons waren twee kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd.

Trouwens, ik bedenk me ineens dat H. tot 6u voor de narcose volgens mij nog wel wat mocht hebben… We hebben haar toen `s nachts nog wakker gemaakt voor warme melk. Nu is jullie knul al wat ouder Maar misshcien wil hij dan wel een boterham?

Of gaat hij dan niet meer slapen?

succes morgen, hopelijk slaapt hij iets langer dan normaal en is de tijd iets korter.

Groetjes,

Michèle

vanaaf jou word je dan geholpen in hengelo, deventer? waar eigenlijk? groenlo?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Bo wordt in enschede geholpen, ben daar ook bevallen, het is of enschede of winsterswijk, we mogen kiezen, en dan voel ik mij beter in enschede

Is ook zo, niet alle kindjes kunnen gelijk geholpen worden, heb wel gevraagd hoe of wat, want hij is nog zo jong, je kunt niet echt goed uitleggen als bij een kind van bv 5 waarom hij nog niks mag hebben, dat begrepen ze, maar bijna iedereen had al de afspraak bevestigd,m dus ze kon ook niet ruilen.
Kortom, ze hebben gewoon niet naar de leeftijd gekeken, en ik denk meer aan de zwaarte van de ingreep, en dat de lichtere wat later op de dag zijn, ook ivm dat wij daarna volgens mij zo goed als meteen weer weg mogen, en bij bv amandelen moet je een dag blijven.

Ach ja, het is niet anders, maar ik maak hem vannacht nog wel even wakker idd voor die papfles, denk dat ik de wekker zet om 3:00 en dan krijgt hij gewoon een pyama papje van mij, hopelijk slaapt hij dan ook wat langer door

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

kijk je uit dat ie niet onwijs actief wordt en dat niemand meer slaapt dan

Groetjes,

Michèle

succes morgen , en ga vooral via haaksbergen naar enschede, wat je waarschijlijk toch al deed, probeer niet via hengelo in enschede te komen…wegen allemaal afgesloten

Das idd ookw eer zo michele, wil ook niet dat hij denkt dat ie mag opstaan, nog even over nadenken!!

@kimmetje, dank je voor tip, wij gaan idd eigenlijk altijd via haaksbergen, maar we willen volgende week ook nog naar de waarbeek, maar das niet handig dus met al die wegen die gesloten zijn?

liefs woezel

Geen dank enne niet te lang denken he want je moet ook slapen

Groetjes,

Michèle

nou de waarbeek is via enschede prima te bereiken,
neem dan de binnenweg van usselo/boekelo af richting hengelo

dan kom je er prima terecht

of gewoon via bentelo delden kan ook

heb je al een kortingskaart?
anders moet je effe via hun site of die van tc tubantia kijken?
scheelt toch weer 10

Het si wel laat hoor…

Senne zou hier in Goes om 800 als tweede aan de beurt zijn maar er kwam een spoedoperatie tussen. Ze was nu pas om 915 aan de beurt…vond dat ook al zo lang duren.

Voordeel is wel dat we al heel vroeg in het zhuis waren, dat ze te afgeleid was om om eten te vragen…

Succes morgen!

Groetjes van Sascha en Senne

Nouw e zijn weer terug!
Vannacht om 3:00 toch een pap fles gegeven, en maar goed ook, want meneer had vanmorgen alsnog honger!! Hij sliep gelukkig hierdoor wel wat langer, dus hij was p0as rond 8:20 wakker en 8:45 moesten we weg, dus dat scheelde wel! In die periode en in de auto was hij wel huilerig want hij wilde drinken en eten, en de uitleg dat dit niet mocht van de doketr, dat de dokter eerst het neusje beter moest maken, daar had hij geen boodschap aan helaas.
Eenmaal daar was hij heel vrolijk, alleen we waren te vroeg, 20 minuten zelfs, m 9:20 waren we er al, maar we mochten meteen door lopen en hij was gelijk aan de beurt!! dat was een meevaller. Hij vond het wel eng, krijgt nu natuurlijk veel meer mee, dan een half jaar teurg met zijn buisjes, ook al hebbenw e geprobeerd hem wel goed voor te bereiden. HIj hoefde niet te huilen voordat hij het kapje op kreeg, maar hij klampte zich wel vast aan papa.
Een kleine 10 minuten later hoorde ik hem al weer huilen en ik werd er ook gelijk bij geroepen, hij was al snel wakker namelijk en kwam huilend in een bedje de verkoever kamer binnen. Ik mocht hem gelijk oppakken, en hij werd meteen rustig en even een tijdje lekker geknuffeld tot hij weer wat om zich heen keek. Hij heeft toen een paar slokjes gedronken en wilde meteen gaan spelen met al het speelgoed daar. hij was de enige, want de andere kindjes die hadden daar nog geen behoefte aan. Al vrij snel kwam de arts er aan, en zij gaf aan dat het echt goed is geweest dat we het nu hadden laten doen. Toen ze namelijk bezig was zag ze dat het een vrij grte opgezwollen ader was, en toen ze er heel zachtjes tegen aantikte knapte hij al open, en volgens haar spoot het er redelijk uit, en kwam er ook veel bloed vrij. Ze heeft dus ok een vrij groot oppervlakte moeten dichtbranden. Gelukkig zag ze in zijn linkjer neus gat niet zo heel veel bijzonders, dus de verwachting is dat het vanaf nu goed gaat. nog wel even een paar weekjes 2 keer per dag zalven zodat het neus slijm vloes niet zo droog wordt.

Toen mochten we naar huis, en zijn we met hem naar de action geweest mocht hij een kado uitzoeken. Hij was zo dapper geweest dus hij had het dubbel en dwars verdiend!!
Hij heeft een piraten opberg box uitgekozen met een piraten setje (speel kompas, hooefdoekje, schatkistjes, nep geld, ketting, ooglapje, etc.etc). Koste bij elkaar geen drol, maar hij was er super blij mee, en daar gaat het om!!
en hij wilde graag een loempia van de markt, dus die heeft hij net op!
Het gaat dus goed, het is erg mee gevallen, en ik ben blij dat ik de bevestiging heb dat het ook echt nodig was. Ik had toch veel veel mensen in mijn omgeving die het idee hadden dat het wel mee viel, was toch niet nodig etc.etc. dus ik begon te twijfelen, wil hem ook niet onnodig een ingreep laten ondergaan, ondanks dat de okter natuurlijk niet voor niets die ingreep wil doen. Ben dus blij dat ik nu die bevestiging even extra heb.

@kimmetje, ja wij hebben 50% korting gekregen, dus n totaal nog geen 15 euro voor 3 kaartjes kwijt, zo kun je nog eens een leuk dagje weg!!
Maar het is dus handig om via Enschede te gaan!

liefs woezel

Hey Woezel, Wat fijn dat alles zo goed is gegaan, en wat knap van jou Bo dat je je zo super goed gedragen hebt!
Kanjer!!

Gelukkig maar dat het niet voor niets is geweest! Hopenlijk blijft t nu goed gaan!
En een leuk cadeau hoeft ook niet duur te zijn hahaha!
Wij gaan ook geregeld naar de action voor een cadeautje! :smiley:

Liefs, Melanie

nou gelukkig dat is ook weer geregeld,
tja he tmaakt niet zoveel uit , via delden zit je ook al aan de goeie kant van hengelo, maar moet je wel heel hengelo door

Bo is stoer!!

Echt stoer van Bo!

Hopelijk is hij nu van de klachten af…

Groetjes van Sascha en Senne