Nouw e zijn weer terug!
Vannacht om 3:00 toch een pap fles gegeven, en maar goed ook, want meneer had vanmorgen alsnog honger!! Hij sliep gelukkig hierdoor wel wat langer, dus hij was p0as rond 8:20 wakker en 8:45 moesten we weg, dus dat scheelde wel! In die periode en in de auto was hij wel huilerig want hij wilde drinken en eten, en de uitleg dat dit niet mocht van de doketr, dat de dokter eerst het neusje beter moest maken, daar had hij geen boodschap aan helaas.
Eenmaal daar was hij heel vrolijk, alleen we waren te vroeg, 20 minuten zelfs, m 9:20 waren we er al, maar we mochten meteen door lopen en hij was gelijk aan de beurt!! dat was een meevaller. Hij vond het wel eng, krijgt nu natuurlijk veel meer mee, dan een half jaar teurg met zijn buisjes, ook al hebbenw e geprobeerd hem wel goed voor te bereiden. HIj hoefde niet te huilen voordat hij het kapje op kreeg, maar hij klampte zich wel vast aan papa.
Een kleine 10 minuten later hoorde ik hem al weer huilen en ik werd er ook gelijk bij geroepen, hij was al snel wakker namelijk en kwam huilend in een bedje de verkoever kamer binnen. Ik mocht hem gelijk oppakken, en hij werd meteen rustig en even een tijdje lekker geknuffeld tot hij weer wat om zich heen keek. Hij heeft toen een paar slokjes gedronken en wilde meteen gaan spelen met al het speelgoed daar. hij was de enige, want de andere kindjes die hadden daar nog geen behoefte aan. Al vrij snel kwam de arts er aan, en zij gaf aan dat het echt goed is geweest dat we het nu hadden laten doen. Toen ze namelijk bezig was zag ze dat het een vrij grte opgezwollen ader was, en toen ze er heel zachtjes tegen aantikte knapte hij al open, en volgens haar spoot het er redelijk uit, en kwam er ook veel bloed vrij. Ze heeft dus ok een vrij groot oppervlakte moeten dichtbranden. Gelukkig zag ze in zijn linkjer neus gat niet zo heel veel bijzonders, dus de verwachting is dat het vanaf nu goed gaat. nog wel even een paar weekjes 2 keer per dag zalven zodat het neus slijm vloes niet zo droog wordt.
Toen mochten we naar huis, en zijn we met hem naar de action geweest mocht hij een kado uitzoeken. Hij was zo dapper geweest dus hij had het dubbel en dwars verdiend!!
Hij heeft een piraten opberg box uitgekozen met een piraten setje (speel kompas, hooefdoekje, schatkistjes, nep geld, ketting, ooglapje, etc.etc). Koste bij elkaar geen drol, maar hij was er super blij mee, en daar gaat het om!!
en hij wilde graag een loempia van de markt, dus die heeft hij net op!
Het gaat dus goed, het is erg mee gevallen, en ik ben blij dat ik de bevestiging heb dat het ook echt nodig was. Ik had toch veel veel mensen in mijn omgeving die het idee hadden dat het wel mee viel, was toch niet nodig etc.etc. dus ik begon te twijfelen, wil hem ook niet onnodig een ingreep laten ondergaan, ondanks dat de okter natuurlijk niet voor niets die ingreep wil doen. Ben dus blij dat ik nu die bevestiging even extra heb.
@kimmetje, ja wij hebben 50% korting gekregen, dus n totaal nog geen 15 euro voor 3 kaartjes kwijt, zo kun je nog eens een leuk dagje weg!!
Maar het is dus handig om via Enschede te gaan!
liefs woezel