geweest vandaag, heerlijk genoten met onze vriendinnetjes .
Aanrader voor mensen met kleine kindjes, overzichtelijk dierentuin en een grote speeltuin in het midden.
groetjes Kim, mama van
en
geweest vandaag, heerlijk genoten met onze vriendinnetjes .
Aanrader voor mensen met kleine kindjes, overzichtelijk dierentuin en een grote speeltuin in het midden.
groetjes Kim, mama van
en
Het was dus gezellig?
Leuk joh!
Ik ben alleen de link kwijt (suf…te snel het venster gesloten gisteren )
Mag ik 'm nog een keertje van je hebben?
Enne…mocht je vandaag toevallig leuke foto’s hebben gemaakt… (hint, hint
)
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
olekker kim dus jij en de kids hebben genoten
en waar legt het eigenlijk nordhorn
groetjes marielle mama van tanja
http://www.tierpark-nordhorn.de/index.php?id=14&L=1
duitsland…
vanaf hier half uurtje met de auto. entree is superduur…5.50€ voor mij, 2.50 voor sofie! Vic gratis
groetjes Kim, mama van
en
hey kim wat ziet het er leuk uit joh maar ja van hier uit is het even verder weg hahahhahahaha
groetjes marielle mama van tanja
hahahah ziet er gaaf en leuk uit! maar gaan we wel een keer heen als we er een beetje in de buurt zijn dus koffie!!!
Tries
quote:Hahaha!!! Voor die prijzen is het nog wel leuk om te doen ja.
entree is superduur
Ziet er wel erg leuk uit.
Tip om te onthouden.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
ziet er leuk uit!!
ik denk voor ons ook een beetje te ver rijden.
heel tof dat jullie het leuk hebben geahd!
mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05
Ik heb familie in de buurt van dat dierenpark wonen en mijn ouders stonden laatst op een camping in Bathmen. Dat schijnt er maar 60 km vanaf te zijn, dus dat is nog wel te doen.
Mochten we ooit eens naar die camping terug gaan (wat er wel inzit aangezien het een super fijne (boerderij-) camping is ) dan denk ik dat we wel een keertje naar Nordhorn rijden!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Voor ons ook een beetje ver, maar het ziet er wel gezellie uit.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
ziet er gaaf uit maar voor ons ook best een eindje rijden,ach wi weet als we een keer vroeg wakker zijn op zondag hiihihih