We zijn naar K3 geweest!

Jaaa het was super supergaaf!
Vanochtend 8.10 hier weggereden, richting best, want daar had ik afgesproken met Nancy op de parkeerplaats van de makro Bianca was er ook al…
Nou toen doorgereden naar Den haag, wel een flink eind hoor maar ja, het was voor een goed doel
Onderweg effe plaspauze gehad, en de meiden hebben zich al giegelend goed gedragen in de auto LOL :lol:
Nou binnen gekomen zeurde ze alle 3 om een K3 pop, dus ja de mama’s gingen overstag
Nou toen weer geplast, en naar de zaal, en we gingen zitten (VOORAAN OP DE 3E RIJ, WE KONDEN ZE RUIKEN ALS ZE ZOUDEN STINKEN ) en meteen begon het concert
Oh het was zo mooi!! Ik heb er ook van genoten, minstens zoveel als Demi
Op de heenweg zegt Nancy nog tegen me, goh raar zeg, in de krant stond een foto van K3, maar wel een oude want Christel was zwanger op die foto Whaaaaaaaaaaaaa komt ze het podium op met een dikke toeter was geen oude foto dus!
Het was heel gaaf, en ook spannend, het was echt een leuke show, met water vuur alles erop en eraan, Anne en Lisa vonden dat vuur maar eng, haha! We voelde dan ook steeds de warmte als het omhoog spoot door de stoute toverheks

Echt heel gaaf! morgen ga ik bellen of er in december nog leuke plaatsen beschikbaar zijn voor eindhoven, dit was zooo leuk zo vooraan, dus ik ga geen geld meer weggooien en ergens achteraan gaan zitten…
Dus of vooraan of we gaan niet, morgen effe bellen

Na het concert zijn we naar scheveningen gereden, daar effe uitgewaaid (was wel koud) en even wat gegeten, kids een pannekoek, wij een broodje, daarna de kids effe door het zand gebaggerd, en toen weer op weg naar huis…
Anne en Demi hebben de hele terugweg zitten giegelen ohhhh echte meiden!
Het lijkt wel vakantie zeiden ze, eerst naar k3 toen naar het strand een pannekoek, en nu in de auto ook nog snoepen
Om 5 uur was ik thuis!!

Het was een supergeslaagde dag! Demi zat er helemaal vol van die sliep om 9 uur nog niet …

Voor foto’s: http://www.mijnalbum.nl/Album=NVEDISDC

Groetjes Nathalie & Co

Leuk dat jullie met z’n allen zo genoten hebben! Nou, ik zit over niet al te lange tijd ook een keer bij K3 volgens mij hoor! Vooral onze oudste vind het ook helemaal toppie!

Goh, dus Kristel is weer zwanger joh?! Leuk zeg! Die is vorig jaar in januari net een week voor mij bevallen. Zag het er erg op-springen uit of heeft ze nog een tijdje te gaan?

Groetekes, Sje

Oh gaaf…wij gaan zaterdag!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Te gek zeg en leuke foto’s joh.Wij zijn vorig jaar geweest zit toch weer te denken om dit jaar ook maar weer te gaan de verhalen klinken zo leuk.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

Wat een super foto’s!
Erg leuk, lekker he, zo’n dagje weg en je kind zo zien genieten.
Is echt het mooiste wat er is (vind ik dan he).

Groetjes Mim

O gaaaaaaf, leuke foto`s. In November in eindhoven ??? O jee, waar kom ik aan kaartjes, heb jij ze al kunnen krijgen ?

Hoelang duurde de show eigenlijk?
En je mag gewoon foto’s maken?

Astrid, ik kon nog aan kaartjes komen, Vak C rij 7 dus uiteindelijk kom je dan op de 18e rij vanaf het podium, dat vind ik te ver, want je betaald dan toch voor 1e rang…
Dus ik sla over in eindhoven, tenzij er een extra show komt, maar er zijn kaarten nog hoor!

http://webshop.topticketline.nl/shows/show.aspx?sh=KDRI

Groetjes Nathalie & Co

Joalnda, er staat aangeplakt dat je geen foto, en videoapparatuur mag gebruiken tijdens de show, maar ik heb het nog altijd gewoon gedaan, niemand zegt er wat van

Groetjes Nathalie & Co

O bedankt, dan nemen we de kleine camera mee in plaats van de grote.

Ohhh ik heb zo’n zin… Lisa weet nog van niets en dat willen we zo laten totdat we daar zijn. Oh dat gezicht van haar…

Ohhh wel een foto maken van dat smoeltje he, super joh!!

Tis zo leuk voor die kleintjes en voor mama ook hoor

Groetjes Nathalie & Co

wat een leuke foto s .ik denk dat lisa .en mama heerlijk gaan genieten zaterdag .hier in amsterdam komen ze pas in december .naar de kerst heb ik gezien .want tanja wil der ook zo graag heen

groetjes marielle mama van
10-10-01

Lijkt me hardstikke leuk K3 maar kheb alleen maar knullen hier hahaha.
Dus voorlopig geen K3

Dozeyana mv Dominique, Zenna, Yael en Nanou!

Nou zeg dat niet haha Milan was nl erg boos dat er geen kaartje voor hem was…
Heeft papa heel wat moeite gekost hem stil te krijgen, was gelukt met een ijsje :open_mouth: om 8 uur sochtends

Groetjes Nathalie & Co

Leuk om te lezen dat de show echt zo goed is, wij gaan in januari naar Groningen. Helaas kwam ik er net iets te laat achter dat ze nu in Den Haag staan, we wonen daar praktisch om de hoek, maar kaarten met twee stoelen naast elkaar waren niet meer te krijgen… Gelukkig hebben we in Groningen veel familie en vrienden, maken we er een gezellig nieuwjaars-uitstapje van.

Dit keer dan maar naar de film, dat was ook al een hele uitdaging voor een jochie van net vier. Net als zijn vader kon hij niet stilzitten, maar het maakte toch wel indruk. Ik ben benieuwd hoe dat straks met de show gaat!

Ilse, mama van
Olaf (juli 2002)
Jente & Mika (augustus 2005)