Jaaa het was super supergaaf!
Vanochtend 8.10 hier weggereden, richting best, want daar had ik afgesproken met Nancy op de parkeerplaats van de makro Bianca was er ook al…
Nou toen doorgereden naar Den haag, wel een flink eind hoor maar ja, het was voor een goed doel
Onderweg effe plaspauze gehad, en de meiden hebben zich al giegelend goed gedragen in de auto LOL :lol:
Nou binnen gekomen zeurde ze alle 3 om een K3 pop, dus ja de mama’s gingen overstag
Nou toen weer geplast, en naar de zaal, en we gingen zitten (VOORAAN OP DE 3E RIJ, WE KONDEN ZE RUIKEN ALS ZE ZOUDEN STINKEN ) en meteen begon het concert
Oh het was zo mooi!! Ik heb er ook van genoten, minstens zoveel als Demi
Op de heenweg zegt Nancy nog tegen me, goh raar zeg, in de krant stond een foto van K3, maar wel een oude want Christel was zwanger op die foto Whaaaaaaaaaaaaa komt ze het podium op met een dikke toeter was geen oude foto dus!
Het was heel gaaf, en ook spannend, het was echt een leuke show, met water vuur alles erop en eraan, Anne en Lisa vonden dat vuur maar eng, haha! We voelde dan ook steeds de warmte als het omhoog spoot door de stoute toverheks
Echt heel gaaf! morgen ga ik bellen of er in december nog leuke plaatsen beschikbaar zijn voor eindhoven, dit was zooo leuk zo vooraan, dus ik ga geen geld meer weggooien en ergens achteraan gaan zitten…
Dus of vooraan of we gaan niet, morgen effe bellen
Na het concert zijn we naar scheveningen gereden, daar effe uitgewaaid (was wel koud) en even wat gegeten, kids een pannekoek, wij een broodje, daarna de kids effe door het zand gebaggerd, en toen weer op weg naar huis…
Anne en Demi hebben de hele terugweg zitten giegelen ohhhh echte meiden!
Het lijkt wel vakantie zeiden ze, eerst naar k3 toen naar het strand een pannekoek, en nu in de auto ook nog snoepen
Om 5 uur was ik thuis!!
Het was een supergeslaagde dag! Demi zat er helemaal vol van die sliep om 9 uur nog niet …
Voor foto’s: http://www.mijnalbum.nl/Album=NVEDISDC
Groetjes Nathalie & Co