We zijn gepromoveerd..hihihihi

Hallo allemaal,
Wij zijn nieuw hier, dus ik zal ons even voorstellen.
Ik ben Kristel en de trotse moeder van
Sanne die nu precies 1 jaar en 1 dag oud is.
Het afscheid van de babygroep valt me zwaar,
maar het hoort bij het leven.
Meteen de eerste vraag:
Wat is Sanne nou? Een peuter of een dreumes.
Ik denk dat ik hier net zoveel lol en hulp
zal krijgen als bij de babygroep.

Klinkt wel een beetje zielig, maar
ik vond het toch wel heavy de laatste week.
ik heb ook echt een beetje het gevoel van
afscheid nemen, al is dit helemaal niet erg.

Liefs Kristel

nou je bent van harte welkom hoor kistel ,hoe vindt sanne het allemaal eigenlijk en we staan je net zo bij als in de baby groep hoor

veel liefs marielle en knuffels van tanja

[Hoi Kristel,

Tjeemig dit is zo herkenbaar zeg!!
Twee weken voor de verjaardag van Anne in februari, beleefde ik de hele periode rondom de geboorte weer, pffff dat waren weer heel wat tranen. (was ook allemaal niet zo denderend, maar daarover een andere keer)

Toen vertelden ze op de creche ook trots dat ze naar de dreumesgroep zou gaan. Nou, dat vond ik heel niet leuk. Anne was er wel aan toe hoor, daar niet van, maar het ging me allemaal ineens veel te snel.

Nu is Anne alweer 15 maanden, een grote meid, die al bijna loopt, grappig is en lekker veel buiten speelt. En het heel erg naar haar zin heeft op de dreumesgroep.

Gefeliciteerd!!

Nardi

Ik snap het helemaal hoor, het is toch een afscheid van de babytijd, Sanne is nu baby-af en een dreumes.

Wel leuk dat dit forum voor peuters van 1 tot 4 jaar is, want mijn dreumes van 16 maanden denkt regelmatig dat ie net zoals zijn 3-jarige broer een peuter is. Is ie hier toch op de goede plek!

p.s. ik ben ook nieuw hier en ik heb me voorgesteld op het voorstelforum

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003