We zijn eruit hehehehe

We zijn eruit waarom Sanne zo slecht drinkt. Ik heb gisteren 3 tandje bovenin gezien die bijna doorkomen. En haar tweede tandje was zondag dus doorgekomen. Wat een ellende voor de kleine meid. Jeetje 4 tandje in een keer. Tweeling van Bo!! Dit had Bo toch ook Wil. God wat een opluchting zal het voor zijn als ze eindelijk doorzijn.
Ik ben er nu ook achter waarom mevrouw op de opvang wel uit een tuitbker drinkt en thius niet. Thuis heb ik dat ding voor de antilek erop zitten. Dus dat je moet zuigen wil er iets uitkomen. Gisteren zag ik op de opvang dat ze die er gewoon uit laten. En dat gaat hartstikke goed. Drinkt gewoon uit een beker met tuit. OOOOOO dus daarom. Thuis gelijk even proberen, en ja hoor drinken. Wel vind ik dit een beetje eng, want ze verslikte zich wel even. Ben toen gelijk opgehouden.
God, wat gaat het snel. Iedereen zei altijd in het begin geniet er maar van. En toen dacht ik elke keer jajajajajajajajaja. Weer moet ik ze gelijk geven.
En dat tijgeren gaat ook zo snel. Ze heeft er zo’n lol in. Giechelt erover.

Groetjes van trotse mama Carolien

gelukkig carolien dat ze nu wel drinkt, Levy heeft ook altijd een tuit beker gehad maar op een begeven moment wilde hij er niet meer uitdrinken niet omdat hij tandjes kreeg maar hij vond het niet interessant meer nu drink hij pakjes uit een rietje en soms ook al uit een beker dan wel niet zelf anders kan mama blijven dweilen levy drinkt al uit een pakje sinds hij negen maanden was en sinds kort uit een beker hij is nu 11 mnd en een week oud…

Ja als ze het tijgeren door hebben dan gaan ze best hard daarna misschien kruipen nou berg je dan maar dan zijn ze nog sneller en misschien al op trekken aan de tafel dan is er niks meer veilig …

Groetjes manon

O drama hè die tandjes. Hopelijk zijn ze snel door .

Jens dronk ook alleen maar uit een tuitbeker zonder antilekdingetje. Heb het zelf wel eens geprobeerd, maar je moet er idd flink aan zuigen hoor!
Dus hier eigenlijk ook altijd zonder antilek gedronken uit een tuitbeker. En ook Jens verslikte zich wel eens, maar dat leren ze vanzelf hoor, geen zorgen. Gewoon een geintje van maken, dan kunnen ze er ook om leren lachen dat het wel eens fout gaat. Zolang het bij wat proesten blijft… geen zorgen.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Oh gelukkig dat jullie eruit zijn, maar 4 in een keer en ik dacht dat Morgan het zwaar had met 2 tegelijk. Die heeft er overigens maar 4 in totaal

Groetjes,

Michèle

@manon Optrekken doet ze dus al. Oppassen dus.
Ze dronk ook al een maand (toen was ze 8 maand) uit de tuitbeker. Ze vonden het zo knap van haar op de opvang, en ik maar thuis proberen. HAHAHA.

Oooooo, misschien komt het bij Eva ook wel daardoor? Zij drinkt NOOIT uit een beker he, uit geen enkele! Nou zei een vriendin van ons ook dat zij het antilekding er uit liet en toen dronk haar zoontje wél. Dat zal ik eens proberen. En Eva heeft boven ook opeens weer een tand, dus…ik zal het vanmiddag eens gaan testen! Was Sanne ook opeens lastig met tandenpoetsen Carolien? Eva namelijk wel! Krijsen joh, niet normaal, terwijl ze het voorheen prima vond. Ik denk dat het pijn deed/doet?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Second Birthday tickers

Ja, nu je het zegt(schrijft) de laatste paar dagen inderdaad mondje stijf dicht en piepen. Voorheen deed ze haar mondje lachend open. Wel gebruik ik een wattenstaafje met tandpasta, want tandenborstel moet ze niets van hebben. Ze speelt er alleen mee om eraan te wennen denk ik dan maar.
Het zijn ook echte trutjes he. Zo leuk. Ik lach me soms kapot om haar. Dan zit ze in haar stoeltje en wil ik haar wat te drinken geven en piepen en kwaad brabbelen zo van neneneneneeeeneeee. Echt een flinke kop erop. Heeft ze niet van een vreemde hoor. Mijn moeder was van weekend bij ons en zag het ook gebeuren en die moest vreselijk lachen, goh net haar moeder. We moesten vreselijk lachen.
Groetjes Carolien

heel leuk die antilek eruit dan werkt het bij dylano ook wel iets, maar me vloer vindt het wat minder leuk

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Haha Michelle en ik denk dat de mama van Dylano het ook niet zo leuk vind. Iedere keer de vloer dweilen lijkt me ook geen pretje!

Jeetje 4 tandjes tegelijk, heftig hoor. Vorige week zijn er bij Tim 4 kiezen tegelijk doorgekomen. Dus begrijp dat ze daar erg veel last van heeft. Ik hoop voor haar dat de pijn snel over is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers