het staat er al! we zijn er weer!!!
hier verslagje en wat foto’s
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1058
Liefs Tries
Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 26 Mar 2004 21:00:31
het staat er al! we zijn er weer!!!
hier verslagje en wat foto’s
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1058
Liefs Tries
Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 26 Mar 2004 21:00:31
Hoi Tries!
Welcome Back!
Ik heb natuurlijk meteen je verslagje gelezen en de foto’s bekeken maar wat gaaaaaaaf zeg!
Wow, dat HUIS…
Net een villa joh!
Via welke organisatie hebben jullie dat geboekt als ik vragen mag? Lijkt me super om eens naar Limburg te gaan en nu ik die foto’s gezien heb helemaal
Erg leuk die foto’s trouwens! Vooral die van pappa en zoon aan de bar, haha!
Stoer hoor!!!
Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben!
Enne…gaat het inmiddels wat beter met die bult? Pfff…schrik je je toch ook een ongeluk als ie zo een kast over zich heen trekt…
Liefs, mamma van Stephan
http://www.hogenboomvakantieparken.nl/?
deze dus.
let op de aanbiedingen…
Ja ben me rot geschrokken, ik zelf was boven laaste dingen in pakken toenik dus een onwijze knal hoorde, en een hoop gegil, lag zelf bijna van de trap en gelijk arniflor er op gedaan zo heet dat geloof ik, tis goed blauw, maar denk maar zo hij heeft weer eens geluk gehad, en dan denk je hij leert er van? nou niet want 2 min later staat hij weer aan die kast te rukken pfffff
Tries
Liefs Tries
we hadden het in een andere topic over loesje vind deze ook wel wat…
Wanneer is het weer vakantie
Liefs Tries
Haha! Nou, wat mij betreft kan het niet vaak genoeg vakantie zijn hoor.
Om maar met Loesje te spreken: “Pluk de dag voor je in een vaas eindigd”
Wat een mazzel heeft die kleine van jou gehad zeg!
Pfff…kan me voorstellen dat je die trap dan af VLIEGT zeg, na zo’n dreun en een hoop gegil…brrrr…
En dat ze er niet van leren herken ik hier ook hoor, bij Stephan.
Die doet zoiets daarna ook rustig nog een keer.
Snap jij het???
Zal wel dreumes/peuter-logica zijn ofzo
Ga nu ff gauw op die site kijken hoor! Ben wel benieuwd!
Liefs, mamma van Stephan
Ben ik weer
Heb net op de site gekeken en het ziet er erg gezellig uit moet ik zeggen.
Nou had ik alleen een vraagje: zijn jullie ook naar dat “Toverland” geweest?
En vond je het park ook leuk voor de kids? Of was daar niet zoveel voor te doen?
Ik las wel dat ze een speeltuin hadden.
En dan nog een laatste vraagje: denk je dat je je daar ook een beetje kan vermaken als je pech hebt en het de hele week regent? (bij center parcs heb je zo’n leuk overdekt gedeelte met van alles en nog wat, hier kon je niet zoveel zien van het overdekte gedeelte vond ik).
Oeps, het is meer dan 1 vraagje geworden
Groetjes, mamma van Stephan
he leuk tries wat een mooie huis wauw en jullie zien er ontspannen uit leuk dat jullie genoten hebben ja dat is even schrikken een kast boven op je valt nou gelukkig is het beperkt gebleven ja en dan daarna natuurlijk weer aan die kast het zal wel peuter pubertijd zijn
groetjes marielle trotse mama van tanja
Hoi Tries.
Welkom terug.
Prachtige fotos inderdaad.
En fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Ik kon alleen dat verhaal van die kast niet vinden.Maar begrijp dat het gelukkig goed is afgelopen.
Groetjes Eljada
nou ik heb gelijk een brochure aangevraagd.Neem straks mijn zusje een weekend mee naar een of ander park.
Gaan we met drietjes (zusje, Ryan en ik)
even er lekker tussenuit
Goed idee Natasja!
Als ik je nog een tip mag geven, van Landal hebben ze ook aanbiedingen en dan kom je regelmatig op dezelfde prijs uit als bij Hogenboom (heb gisteren zitten uitpluizen, haha!)
Alvast veel plezier!
Groetjes, mamma van Stephan