De eerste 4 dagen van onze trip naar turkenland was kl*te demi was ziekje, koorts die opliep tot 40.5, pfoeee als ik naar huis had gekund dan had ik het gedaan, maar helaas alle vluchten vol
Na 4 dagen was het over, Demi weer blij en wij nog blijer, das niks hoor met een ziek kind in het buitenland.
En afgelopen vrijdag ondekte ik de boosdoender, een tand, ze had er onder 2 en nu dus 3.
daarna ging het toppie, het kinderbad, kwam tot demi’s schouders, due madam paradeerde daar alleen in de bad rond haha, en vallen kon niet want ze had natuurlijk bandjes om, en mam’s zat lekker op de kant te genieten
Het was erg lekker weer daar, heerlijk!!
Eten heeft demi slecht gedaan helaas, maar drinken heel goed, dus ik maakte me maar niet al te veel zorgen.
Broodjes gingen goed, de opvolgmelk ook, en chippie’s ook
Avond eten was een ramp, maar ja wat wil je, Demi was erg geliefd bij de turken, en zoals de meeste van jullie weten, houd demi niet van gehaffel en gepluk, dus als ze weer zo’n man of vrouw bij d’r buggy, of kinderstoel zag knielen, begon ze al te gillen haha
Maar we hebben al met al een leuke vakantie gehad, nog leuke mensen leren kennen, met een zoontje van 21 mnd, brabanders dus gezellie!!
De terugreis was een ramp 4 uur vertraging tjee das geen doen zeg met een kleine, we werden om 9.45 opgehaald bij het appartement, om half 12 waren we op het vliegveld, en om 2 uur zouden we vliegen, nou NOT dus het werd uiteindelijk 6 uur en het was 12.30 uur eer we thuis waren, op de a2 een ernstig ongeluk gebeurd wat nog 3 kwartier file opleverde
Maar we zijn er weer, dus nu heb ik het druk met de was wegwerken, jakkie, das NOG een domper op de vakantie…
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi